کد خبر: 607966
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۱:۵۷:۱۳
| |

بهترین خبر برای پرسپولیسی‌ها در آستانه دربی؛

این ستاره سرخ‌ها نقش مهدی قایدی را دارد

بازگشت محمد عمری به ترکیب اصلی بازی برگشت استقلال و پرسپولیس می تواند باعث خوشحالی هواداران قرمز باشد.

این ستاره سرخ‌ها نقش مهدی قایدی را دارد
کد خبر: 607966
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۱:۵۷:۱۳

محمد عمری پدیده جوان فصل جاری پرسپولیس که توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی برای خود شکل دهد و در دیدارهای این فصل نیز نمایش جالب توجه و تاثیرگذاری داشته است.

به گزارش خبرورزشی، عمری که پیش از سال نو با مصدومیت مواجه شده بود و به واسطه آن شانس حضور در اردوی تیم ملی را نیز از دست داد، طی چند بازی اخیر با تدابیر پزشکی شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده بود. با این حال این بازیکن نیز با توجه به احساس درد شدیدی که داشت، برابر مس کرمان به استراحت پرداخت تا برای دربی با آمادگی بیشتری مهیای همراهی تیمش شود.

در همین راستا خبردار شدیم در فاصله چند ساعت مانده به دیدار با مس کرمان، کادرفنی از کادرپزشکی درخواست کرده وضعیت این بازیکن نیز به صورت اورژانسی مورد بررسی قرار گرفته و شرایط همراهی تیم را در صورت امکان به دست بیاورد اما در نهایت مجوز بازی او در کرمان صادر نشد.

حالا محمد عمری جوان، سرحال و آماده بازگشت به ترکیب اصلی است. یحیی گل محمدی معتقد است این ستاره جوان قادر است در پرسپولیس و دیدار دربی همان نقشی را بازی کند که مهدی قایدی در استقلال هفته است برعهده گرفته است. بنابراین اگر پس از یک هفته استراحت اجباری، محمد عمری را در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار با استقلال دیدید، چندان تعجب نکنید!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها