کد خبر: 607238
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۲۱:۴۶:۳۳
| |

اگر شرایط مردم خوب شود، دنیا می‌بیند و مسلمان می‌شوند؛

انتقاد منصور برزگر از نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی با انتقاد از برخی رفتارهای رئیس فدراسیون کشتی گفت: بهتر است آقای دبیر در برخی رفتارهای خود تجدید نظر کند.

انتقاد منصور برزگر از نماز خواندن علیرضا دبیر وسط جلسه
کد خبر: 607238
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۲۱:۴۶:۳۳

برخی نام‌ها در ورزش ایران هستند که افتخارات‌شان را نمی‌توان نادیده گرفت. یکی از آن نام‌ها منصور برزگر است که بی‌شک او را می‌توان مرد خاص کشتی آزاد ایران طی دهه‌های اخیر دانست؛ کسی که جدا از توانایی‌های فنی و قدرت بالای مدیریتی در حوزه مربیگری، زبان سرخی نیز دارد. برزگر هرگز به دنبال راضی کردن این و آن نیست و همواره در مواجهه با اتفاقات تلخ ورزش و رفتارهای غلط افراد، حرف‌هایش را بدون رودربایستی می‌زند؛ مثل همین مصاحبه که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش اطلاعات آنلاین، برزگر درباره انتقاداتی که به علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها می‌شود گفت: یک زمانی جامعه احساس می‌کند که رفتار ما با آن چیزی که در واقعیت وجود دارد، همخوانی ندارد. آقای دبیر در بحث ساخت‌وساز در کشتی خیلی خوب و بی‌نظیر عمل کرده اما باید روی رفتارهایش کمی تجدید نظر کند.  

وی ادامه داد: جامعه روی رفتارهای ایشان حساس شده است. ایشان حتی باید در برخی امور تجدیدنظر کند. مثلا اخیرا فیلمی از ایشان دیدم که در یک جلسه رسمی نماز می‌خواند. این رفتارها به نظرم بهتر است تغییر کند.  

 این پیشکسوت ورزش کشور درباره مشکلات اقتصادی جامعه نیز گفت: کشور ما با این همه منابع و معادن باید در بهترین شرایط اقتصادی باشد و مردم زندگی عالی داشته باشند اما برخی مدیریت‌های غلط اجازه این کار را نمی‌دهد. اگر ما شرایط زندگی مردم‌مان را درست کنیم تمام دنیا می‌بینند و مسلمان می‌شوند اما... 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها