کد خبر: 607195
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۱۸:۳۰:۵۰
| |

چرا نمی‌گذارید باشگاه استقلال ۲ دقیقه آرامش داشته باشد؟

عصبانیت استقلالی‌ها از تلویزیون!

حضور مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در دوران مصطفی آجورلو در تلویزیون باعث دلخوری اعضای تیم و مسئولان این باشگاه شده است.

عصبانیت استقلالی‌ها از تلویزیون!
کد خبر: 607195
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۱۸:۳۰:۵۰

در روزهای پس از انتخاب سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و استعفای علی فتح‌الله‌زاده ظاهراً قرار نیست این باشگاه همچنان روی آرامش را به خود ببیند. طی ۲۰ روز گذشته پس از استعفای اول علی فتح‌الله‌زاده موج سنگینی از اتهامات از سوی رییس سازمان خصوصی سازی علیه مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال به راه افتاد. نکته قابل بحث این ود که محل اصلی شکل گیری این اتفاقات نیز رسانه ملی بود که با دعوت از افراد مختلف مرتبط با موضوعات باشگاه استقلال مسائل این مجموعه را به چالش می‌کشیدند. در نهایت هم اظهارات حسین قربانزاده درباره علی فتح‌الله‌زاده منجر به تشکیل جلسه فوری هیئت مدیره استقلال و پذیرش استعفای دوم مدیرعامل باشگاه شد.

به گزارش خبرورزشی، در ادامه و طی روزهای اخیر بار دیگر فردی به عنوان مشاور اقتصادی باشگاه استقلال در دوران مصطفی آجورلو با حضور در تلویزیون به مسائل مربوط به بخش اقتصادی و مالی باشگاه پرداخته و از این نظر موضوعات تازه ای را در ارتباط با اشتباهات مدیریت باشگاه استقلال مطرح کرده است. صحبتهایی که در روزهای پایانی هفته باعث دلخوری اعضای تیم استقلال و البته مسئولان باشگاه شده است.

با توجه به نزدیکی بازی استقلال مقابل هوادار و حضور این فرد در تلویزیون مسئولان تیم استقلال از به راه افتادن دوباره موضوعات اینچنینی گله مند شده و از این بابت این سوال را مطرح کردند که چه لزومی دارد در این شرایط که استقلال تازه دوباره به آرامش رسیده و مدیرانش در حال برطرف کردن مشکلات هستند بار دیگر موضوعات گذشته شخم زده شوند. چرا نمی‌گذارند باشگاه ۲ دقیق رنگ آرامش ر به خود ببیند.

لازم ب ذکر است؛ این بحث از سوی گروهی از هواداران استقلال نیز در فضای مجازی به همین شکل مطرح شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها