کد خبر: 606816
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۴:۳۰:۲۲
| |

برای نخستین بار تصمیمی مهم گرفته شد؛

خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس

با تغییرات در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و دخالت وزارت اقتصاد و دارایی در تعیین مدیریت سرخابی ها، این دو تیم پرطرفدار پولدار خواهند شد!

خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 606816
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ ۱۴:۳۰:۲۲

از سال ۱۳۹۷ با تایید رئیس جمهور، وزیر اقتصاد به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شد. با این حال از همان سال، وزیر اقتصاد اختیارات خود در خصوص انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل سرخابی‌ها را به وزیر ورزش تفویض می‌کرد و به همین دلیل وزارت ورزش در تصمیمات مدیریتی و کلان استقلال و پرسپولیس نقش‌آفرین بود.

به گزارش خبرورزشی، حالا گفته می شود سیداحسان خاندوزی، وزیر فعلی اقتصاد و دارایی ایران برای اولین بار تصمیمی بسیار مهم گرفته و اختیارات خود به عنوان رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به فردی جز وزیر ورزش و سازمانی جز وزارت ورزش و جوانان تفویض کرده است.

با نظر وزیر اقتصاد که از ۹ فروردین ۱۴۰۲ لازم‌الاجرا است، سازمان خصوصی‌سازی و حسین قربان‌زاده به عنوان رئیس این سازمان و معاون وزیر، وظیفه انتخاب اعضای هیئت مدیره و سپس مدیرعامل سرخابی‌ها را بر عهده گرفته است. حکمی که ابلاغ شده و طی آن قربان‌زاده با قاطعیت حرف از تغییرات به زبان آورد.

به نظر می رسد با این شرایط و جلو آمدن وزارت اقتصاد و دارایی، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز همچون باشگاه های صنعتی از لحاظ مالی غنی شده و با مشکلات عدیده گذشته خداحافظی کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها