کد خبر: 606517
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۲۰:۲۷:۳۵
| |

اظهار نظر عجیب سخنگوی فدراسیون فوتبال:

فدراسیون فوتبال: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به ما ربطی ندارد!

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ارتباط پرونده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با این فدراسیون صحبت کرد.

فدراسیون فوتبال: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به ما ربطی ندارد!
کد خبر: 606517
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۲۰:۲۷:۳۵

به گفته احسان اصولی مسئله مربوط به حضور یا حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آسیا اساسا موضوعی نیست که به فدراسیون فوتبال مربوط بشود و این مسئولیتی است که مدیران این دو باشگاه و اعضای هیئت مدیره آن‌ها بر عهده دارند و اگر فدراسیون در این زمینه ورودی کند صرفا به جهت برخی تسهیلات و مسائل اداری و همچنین ارتباطات با کنفدراسیون فوتبال است و الا سیر دریافت مجور حرفه‌ای چیزی نیست که فدراسیون درگیر آن باشد.

 

اخذ مجوز حرفه‌ای یک موضوع داخلی است

به گزارش ایلنا، اصولی گفت: در خصوص وضعیت باشگاه‌ها و حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا، لازم می‌دانم این نکته را توضیح بدهم که با توجه به اصول حاکم بر حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها و این‌که آن‌ها به صورت مستقل اداره می‌شوند، هیچ‌کدام از مباحث مربوط به باشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال ارتباط پیدا نمی‌کند. همان‌طور که تعیین مدیران و اعضای هیئت مدیره و نحوه هزینه و اداره باشگاه‌ها یک بحث داخلی است و تمام تصمیمات توسط هیئت مدیره و مدیرعامل گرفته می‌شود، اگر بدهی وجود داشته باشد یا در اخذ مجوز حرفه‌ای دچار مشکل شوند هم بحث داخلی خود باشگاه است و مسئولیت آن هم بر عهده خودشان است.

 

فدراسیون فوتبال نقش مستقیمی ندارد

فدراسیون فوتبال یک نقش هماهنگ‌کننده دارد و سعی می‌کند قوانین و ضوابط و مقررات و دستورالعمل‌هایی که مربوط به حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها است، ابلاغ کند و نظارت لازم را بر اجرای آن داشته باشد و ممیزی مربوط به حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها توسط AFC انجام می‌شود و فدراسیون فوتبال نقش مستقیمی در این باره ندارد.

 

امیدواریم مشکل باشگاه استقلال حل شود

وقتی یک بدهی درون باشگاهی ایجاد می‌شود، فدراسیون مسئولیتی در این خصوص ندارد. از بیانیه باشگاه پرسپولیس که توانستند مشکل آقای رادوشوویچ را حل کنند، بسیار خوشحالیم و برای همه باشگاه‌های ایرانی آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین امیدواریم که باشگاه استقلال هم بتواند بدهی‌های خودش را تادیه کند و مشکلاتش رفع شود تا این باشگاه پرهوادار بتواند حضور پررنگ و زیبایی در مسابقات و لیگ‌های مختلف داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها