کد خبر: 606480
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۷:۱۰:۲۰
| |

اوضاع برای ساپینتو سخت شد؛

غیر از سیلوا و یامگا یک استقلالی دیگر هم بازی نمی‌کند

با توجه به شرایط فیزیکی هافبک بازیساز و گلساز تیم استقلال به احتمال زیاد در دیدار مقابل هوادار رضاوند نیمکت‌نشین خواهد بود.

غیر از سیلوا و یامگا یک استقلالی دیگر هم بازی نمی‌کند
کد خبر: 606480
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۷:۱۰:۲۰

آرش رضاوند، هافبک بازیساز و پاسور هفته‌های اخیر استقلال که در امر موقعیت سازی و ارسال پاس گل یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم به شمار می رفته حالا در شرایطی است که به احتمال زیاد به خواست کادر فنی در دیدار روز شنبه هفته آینده به میدان می‌رود.

به گزارش خبرورزشی، رضاوند در دیدار هفته بیست و پنجم مقابل آلومینیوم اراک در شرایطی به میدان رفت که آمپول زد و مچ پایش هنوز تورم جزیی داشت ولی این بازیکن ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور پیدا کرد تا استقلال برنده از اراک خارج شود.

با توجه به شرایط بازی بعدی استقلال مقابل هوادار همچنین حساسیت بازی بعد از آن در هفته ۲۷ام مقابل پرسپولیس، پیش بینی می شود استقلال در دیدار بعدی خود از این بازیکن استفاده نکند. شنیده‌ها از کادر فنی استقلال حاکی از آن است بررسی عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار مقابل آلومینیوم اراک مشخص کرده آرش رضاوند صددرصد توانایی اش در دیدار مقابل تیم اراک را به نمایش نگذاشت. به همین خاطر قرار است با یک هفته استراحت این بازیکن با قدرت برگردد و از بازی مقابل پرسپولیس در هفته ۲۷ام برسد.

استقلال در بازی مقابل هوادار رافائل سیلوا و کوین یامگا، ۲ بازیکن خارجی دیگرش را هم به دلیل محرومیت به همراه خود نخواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها