کد خبر: 602723
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۱:۳۷:۲۸
| |

سپاهان قهرمان می شود و استقلال سوم!

پرسپولیس دیگر نمی‌تواند قهرمان شود!

ابراهیم اسدی می‌گوید سپاهان قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

پرسپولیس دیگر نمی‌تواند قهرمان شود!
کد خبر: 602723
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۱:۳۷:۲۸

ابراهیم اسدی هافبک دوست داشتنی پرسپولیس که در مقطعی هم بازوبند کاپیتانی تیم پرسپولیس را بر بازو داشت، از همراهان سرخ ها در مسابقات جام پیشسکوتان بود که به رغم نداشتن شرایط سنی، برای روحیه دادن به بزرگان تیم کنار مجموعه ماند.

به گزارش طرفداری، ابراهیم اسدی، مردی که گل قهرمانی تیم پرسپولیس را در لیگ اول حرفه ای به ثمر رساند، به تحلیل شرایط این روزهای سرخ ها پرداخت که صحبت های او در گفتگو با رسانه طرفداری را با هم مرور می کنیم:

سپاهان قهرمان می شود

پرسپولیس با شکست برابر تیم سپاهان ظاهرا از کورس قهرمانی عقب افتاده است. به نظرم سپاهان قهرمان خواهد شد اما تصور می کنم در جنگ برای کسب عنوان دومی پرسپولیس موفق تر از استقلال خواهد بود و می تواند در پایان فصل دوم شود. بازیهای سپاهان در هفته های آینده راحت تر از بازیهای تیم پرسپولیس است و سپاهان با توجه به برتری 4 امتیازی خود قهرمان خواهد شد.

دلایل ناکامی پرسپولیس برابر سپاهان

برابر تیم سپاهان اصفهان مصدومیت پورعلی گنجی و بیماری گولسیانی برتری روحی را از پرسپولیس گرفت و در ادامه کار هم لئاندرو پریرا اخراج شد، درست است که سپاهان در نیمه اول بهتر بود اما پرسپولیس می توانست در نیمه دوم موفق شود و گل بزند و دیدید که با وجود 10 نفره شدن، باز هم پرسپولیس از تیم سپاهان بهتر بود.

علل افت پرسپولیس در لیگ برتر

من تصور می کنم مجموع چند مورد باعث ناکامی پرسپولیس در نیم فصل دوم شده است. اول مصدومیت چند بازیکن کلیدی در مقاطع مهم نیم فصل دوم مثل سعید صادقی و شیخ دیاباته و رفتن لوکادیا و افت ترابی و وحید امیری در چند هفته و اشتباهات داوری در چهار بازی و نگرفتن پنالتی برای پرسپولیس، مهم ترین علل افت پرسپولیس بوده است. مضافا بر این که برخی تصمیمات فنی هم در این افت تاثیر گذار بوده است.

حضور کنار ستارگان برایم لذت بخش بود

یکی از اتفاقات خوب من در این هفته حضور کنار تیم پیشکسوتان بالای 55 سال پرسپولیس بود که البته من چون 43 ساله هستم نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم اما از حضور کنار ستارگان و مردانی دوست داشتنی مثل حمید درخشان، حمید استیلی، فرشاد پیوس، کرمانی مقدم، مجتبی محرمی و سایر عزیزان تیم پیشکسوتان پرسپولیس بسیار لذت بردم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها