کد خبر: 602717
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۱:۱۴:۵۶
| |

خبری از تمرین نیست!

متن اعتراضی و نگران‌کننده استقلالی‌ها/ اعتصاب در اردوی آبی ها

به نظر می‌رسد اعتصاب استقلالی‌ها به ۴۸ ساعت طول بیانجامد.

متن اعتراضی و نگران‌کننده استقلالی‌ها/ اعتصاب در اردوی آبی ها
کد خبر: 602717
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۱:۱۴:۵۶

استقلالی‌ها امروز به بهانه مشکلات مالی اعتصاب کردند و تمرین نکردند. به نظر می رسد استقلالی‌ها روز جمعه هم تمرین نکنند چون پول به حساب استقلالی‌ها واریز نشده است و امروز هم جمعه است.

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان استقلال این متن را امشب در استوری خود منتشر کرده‌اند:

سلام به هواداران عزیز

«این متن صحبت تمام بازیکنان تیم است نه چهار یا پنج نفر از بازیکنان در ۲-۳ ماه گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم شما هواداران عزیز را خوشحال کنیم ولی متاسفانه تمرکز و آرامش لازم را نداشتیم آن هم به دلیل وعده‌هایی که داده میشدند و عملی نمیشدند از طرفی هر روز خبرهایی نادرست در مورد قرارداد تکتک ما از سوی باشگاه منتشر میشد و ذهن ما را درگیر حواشی میکرد.

ضمن تشکر از آقای فتح‌الله‌زاده گرامی باید بگوییم که علی رغم تلاش‌های ایشان مشکلات ما همچنان ادامه دارد و باعث خستگی و فشار ذهنی برای ما شده است و با وجود قول‌هایی که داده میشود متاسفانه بی تفاوتی زیادی از سوی مدیریت نسبت به این مسائل وجود دارد.

ما انتظار داریم حالا که به کورس قهرمانی برگشتیم و ۷ جنگ دیگر پیش رو داریم مدیریت حمایت لازم را از ما داشته باشد و در کنار ما بایستد ولی متاسفانه اینطور نیست.

در آخر هم همه ما به عنوان یک تیم اعلام میکنیم برای شادی دل هواداران ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد و تا پای جان برای کسب جام خواهیم جنگید.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها