کد خبر: 602341
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۵:۱۹:۲۸
| |

اعتراض ها کار دست رقبای پرسپولیس داد؛

حکم کمیته انضباطی برای قایدی، نورافکن و دانشگر

کمیته انضباطی تصمیم گرفت تا مهدی قایدی و امید نورافکن را با جریمه نقدی محکوم کند.

حکم کمیته انضباطی برای قایدی، نورافکن و دانشگر
کد خبر: 602341
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۵:۱۹:۲۸

به نظر می‌رسد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز شلوغی را پشت سر گذاشته چرا که احکام مختلفی را منتشر کرده است که جدیدترین به جریمه نقدی مهدی قایدی و امید نورافکن مربوط می‌شود.

به گزارش ورزش سه، پس از بازی استقلال و نساجی بود که مهدی قایدی در اعتراض به قضاوت امیر عرب براقی و عدم اعلام پنالتی برای آبی‌پوشان، مصاحبه‌ای را در میکسدزون ورزشگاه قائم‌شهر انجام داد که اکنون منجر به جریمه نقدی برای این بازیکن شده است.

در متن حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: باتوجه‌به نشر اکاذیب از سوی مهدی قایدی بازیکن استقلال تهران از طریق مصاحبه بعد از بازی با نساجی مازندران و بیان مطالبی در خصوص داوری، وفق مقررات به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قابل تجدیدنظرخواهی).

کمیته انضباطی همچنین امید نورافکن را به دلیل مصاحبه‌ای که پس از بازی جام حذفی برابر پرسپولیس انجام داد، جریمه کرده است. در این حکم آمده که بازیکن تیم سپاهان به دلیل نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با خبرگزاری‌ها پس از بازی مقابل پرسپولیس، طبق مقررات انضباطی به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (رأی قابل تجدیدنظرخواهی است)

احکام صادره به همین‌جا محدود نمی‌شوند چرا که محمد حسینی به پرداخت پانصد میلیون ریال و مجتبی سرآسیایی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و پرداخت ششصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. (رأی صادره قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی)

نکته قابل ذکر درباره محرومیت سرآسیایی این است که مربی گل‌گهر در پایان دیدار برابر استقلال، یک لپ تاپ را با خود به نشست خبری پس از بازی برد و همین مسئله منجر به محرومیت او شده است.

نکته جالب اینکه مربی مستعفی صنعت نفت نیز با جریمه‌ای روبرو شده است. در حکم کمیته انضباطی آمده است: ادسون تاوارس سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل نشر اکاذیب علیه داور از طریق مصاحبه با خبرگزاری‌های رسمی پس از مسابقه مقابل تیم مس رفسنجان، به پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدیدنظرخواهی)

بدین ترتیب مهدی قایدی، امید نورافکن، محمدحسینی و ادسون تاوارس هرکدام به پرداخت ۵۰ میلیون و سرآسیایی به پرداخت ۶۰ میلیون محکوم شده اند و این افراد جمعا باید ۲۶۰ میلیون تومان به فدراسیون فوتبال بپردازند.

همچنین  محمد دانشگر بازیکن سپاهان اقدام به ارتکاب رفتار غیرورزشی در دیدار با آلومینیوم اراک کرده است که طبق مقررات وی به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت (که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می‌شود) از همراهی تیم خود از کلیه مسابقات محکوم شد (محرومیت قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی است)

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها