کد خبر: 601855
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۲:۴۹
| |

اوچه موفقیتی به دست آورده؟

حمله عجیب استقلالی‌ها به گزینه جدید تیم ملی در فضای مجازی!

با اعلام غیر رسمی مبنی بر اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی خواهد شد، شمار زیادی از تماشاگران استقلال در فضای مجازی این انتخاب را زیر سوال بردند!

حمله عجیب استقلالی‌ها به گزینه جدید تیم ملی در فضای مجازی!
کد خبر: 601855
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۲:۴۹

حمله استقلالی‌ها به گزینه جدید تیم ملی در فضای مجازی در حالی است که هفته پیش در استادیوم آزادی پیش از دیدار استقلال – گل گهر استقلالی‌ها به شدت امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند! اما به نظر می رسد بعد از اعتراض گل گهری‌ها به پنالتی اعلام شده از سوی داور و بیانیه‌های مکرر باشگاه گل گهر نظر  استقلالی‌ها را تغییر داده است.

به گزارش خبرورزشی، این انتقادات در حالی مطرح می شود که با انتخاب یک استقلالی به عنوان سرمربی تیم ملی پیش بینی می شد، تماشاگران استقلال از انتخاب امیر قلعه‌نویی دفاع کنند. به نظر می رسد با اعلام رسمی این خبر انتخاب امیر قلعه‌نویی همانند انتخاب اسکوچیچ با انتقادهایی مواجه شود. خیلی‌ها این انتخاب را یک بازگشت به عقب می دانند. امیر قلعه‌نویی سال‌ها پیش سرمربی تیم ملی شد و نتوانست به همراه تیم ملی در جام ملت‌ها به موفقیتی دست پیدا کند. از سویی این مربی در سال‌های اخیر و بعد از جدایی از باشگاه استقلال هیچ موفقیتی در فوتبال باشگاهی نداشته است!

فدراسیون فوتبال در حالی می رود، امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند که ابتدا به دنبال جذب مربی خارجی بود. فدراسیون فوتبال در تلاش برای جذب سانچس و مونتلا بود که سانچس سرمربی تیم اکوادور شد اما حالا به این نتیجه رسیده است که امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند و این انتخاب بعد از بازی گل گهر در برابر نفت مسجد سلیمان قطعی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • یاسر ارسالی در
    چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

    اینکه شما نظر چند نفر را جمع بسته و از طرف کلیت هواداران استقلال بیان میکنید نشان دهنده نیا پلید شماس

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها