کد خبر: 601830
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۰۹:۱۶:۲۲
| |

او هرگز از تیررس خارج نشد؛

حمله پرسپولیسی‌ها به این سپاهانی!

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس شعارهای زیادی علیه محمد دانشگر در استادیوم آزادی سر دادند.

حمله پرسپولیسی‌ها به این سپاهانی!
کد خبر: 601830
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۰۹:۱۶:۲۲

دانشگر پس از جدایی غیرمنتظره از اردوی آبی‌پوشان و مصافی که در هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی داشت، بار دیگر به این ورزشگاه آشنا بازگشت تا در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل حضور پیدا کند.

به گزارش ورزش سه، دانشگر پس از پشت سر گذاشتن هفته‌های ابتدایی حالا مدت‌هاست که به یکی از بازیکنان مورد توجه و علاقه سرمربی پرتغالی تبدیل شده و بعید به نظر می‌رسد موضوعی جز محرومیت و مصدومیت دلیل عدم حضور او در ترکیب سپاهان باشد؛ چرا که مورایس به شدت شیفته توانمندی‌های این مدافع شده است.

دانشگر در مصاف با پرسپولیس هم یک بار دیگر در کنار نیلسون مانند دیدار جام حذفی در ترکیب اصلی قرار گرفت و برخلاف بازی قبلی تا پایان مسابقه در زمین باقی ماند و توانست به خوبی مانع از پیشروی مهاجمین سرخپوش شود. او برای اینکار از هیچ اقدامی ابایی نداشت و در دقایق پایانی وقتی عیسی آل‌کثیر او را دور زد، بدون توپ مهاجم قرمزپوش را کنار خط طولی نقش بر زمین کرد. البته که بلافاصله از او دلجویی هم کرد.

با این حال برای دانشگر و برخی دیگر از نفرات سپاهان نظیر امید نورافکن روز سختی در ورزشگاه آزادی بود و آنها مقابل تماشاگرانی گرم کردن برای حضور در این مسابقه را آغاز کردند که به شدت علیه آنها شعار می‌دادند و در جریان مسابقه نیز از تیررس آنها به طور کلی خارج نشدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها