کد خبر: 600565
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۲۰:۰۰:۱۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جادوگری در فوتسال زنان/ انداختن آب دهان برای شکستن طلسم! + ویدئو

ویدئویی عجیب به دست خبرنگار اعتمادآنلاین رسیده که نشان می‌دهد جادوگری و طلسم به فوتسال زنان هم رسیده است!

جادوگری در فوتسال زنان/ انداختن آب دهان برای شکستن طلسم! + ویدئو
کد خبر: 600565
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۲۰:۰۰:۱۲

جادوگری و استفاده از طلسم در تمام سطوح فوتبال ایران و در همه رده‌ها نفوذ کرده است. در جدیدترین مورد یک اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتسال زنان رخ داده که ویدئوی آن به صورت اختصاصی در اختیار خبرنگار اعتمادآنلاین قرار گرفته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در یکی از بازی‌های هفته‌های پایانی رقابت‌های سوپرلیگ زنان فوتسال و در بازی دو تیم ملی‌حفاری و رایزکو صفادشت، یکی از بازیکنان تیم ملی‌حفاری به یک باره خودش را به دروازه تیم حریف می‌رساند و پشت خط دروازه حریف آب دهان می‌اندازد! طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده این اقدام برای باطل کردن طلسمی بود که ملی‌حفاری‌ها تصور می‌کردند تیم رایزکو انجام داده!

یکی از افراد مطلع در این زمینه جزییاتی را فاش کرده است که بسیار عجیب و تکان‌دهنده است. این جزییات به نزد امانت نزد خبرنگار اعتمادآنلاین خواهد ماند اما چیزی که می‌توان گفت این است که بازیکنان ملی‌حفاری بعد از چند دقیقه احساس کرده بودند مانعی غیر طبیعی مقابل دید آنها قرار دارد و به این نتیجه می‌رسند که بازیکنان و دروازه حریف طلسم شده‌اند! در نهایت برای شکستن این طلسم بازیکن ملی‌حفاری آن کار را انجام داد.

رواج خرافات و استفاده از طلسم و جادوگری در سطوح مختلف فوتبال ایران روز به روز در حال افزایش است. در این زمینه و طبق اطلاعاتی که به خبرنگار اعتمادآنلاین رسیده عده‌ای سودجو میدان‌داری می‌کنند و روی اهالی فوتبال تاثیر می‌گذارند. در این بین برخی از بازیکنان و مربیان نیز بر اساس یک سری تصورات عجیب می‌پذیرند که نتایج و عملکرد آنها تحت تاثیر طلسم و جادوگری قرار می‌گیرد و باید برای حل کردن مشکل اقدامی از همین جنس انجام دهند!

جالب اینکه در بازی مورد نظر هر دو تیم در میانه جدول قرار گرفته بودند. به این معنا که نه امکان قهرمانی داشتند و نه خطر سقوط را احساس می‌کردند اما برای کسب نتیجه به چنین روش‌هایی دست زدند. در آن بازی ملی‌حفاری موفق شد با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها