کد خبر: 600436
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۰:۵۰:۳۵
| |

هوای پرسپولیس را هم داشته باشید، لطفاً!

واکنش هواداران پرسپولیس به کمک دولت برای حل مشکل استراماچونی

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خواستار آن شدند که دولت پس از کمک به استقلال، هوای این باشگاه را نیز داشته باشد.

واکنش هواداران پرسپولیس به کمک دولت برای حل مشکل استراماچونی
کد خبر: 600436
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۱۰:۵۰:۳۵

در خبرها آمده بود؛ باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی و رفع این مشکل بزرگ، به نهادهای مختلفی نامه نوشت و درخواست کمک کرد. مدیریت این باشگاه حساب بیشتری روی نهاد ریاست جمهوری و کمک دولتی داشت و به همین خاطر علاوه بر ارائه درخواست به شخص رئیس جمهور، درخواستی هم به محمد مخبر معاون او رئیس جمهور ارائه شد.

به گزارش خبرورزشی، طی روزهای اخیر این نگرانی وجود داشت که ممکن است درخواست استقلال از سوی دولت مورد موافقت قرار نگیرد و به همین خاطر پرونده استراماچونی لاینحل باقی بماند که در نهایت منجر به حذف از لیگ قهرمانان آسیا می‌شود اما سرانجام نهاد ریاست جمهوری موافقت ضمنی خود را با رفع دغدغه آبی‌ها اعلام کرد.

اخیرا دستوراتی از سوی رئیس جمهور و همچنین معاون اول ایشان صادر شده تا کمک‌هایی برای حل مشکل باشگاه استقلال انجام شود. به این ترتیب مدیران باشگاه استقلال منتظر عملی شدن این دستورات هستند تا هرچه زودتر پرونده مربی ایتالیایی بسته شود.

البته به جز ریاست جمهوری، مدیران باشگاه استقلال از نهادهای دیگری هم درخواست کمک داشته‌اند و امیدوارند با مساعدت آن‌ها بتوانند چالش‌های ریز و درشت این باشگاه را پشت سر بگذارند.

این یک طرف ماجراست و طرف دیگر مربوط به هواداران تیم رقیب است. پرسپولیسی‌ها معتقدند تیم محبوب آنها نیز همچون استقلال دولتی است و اگر بنابرکمک به باشگاه استقلال باشد باید این کمک‌ها عادلانه و برای پرسپولیس نیز در نظر گرفته شود.

این در حالی است که کمک احتمالی دولت به باشگاه استقلال برای جلوگیری از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا صورت می‌پذیرد در حالی که ظاهرا باشگاه پرسپولیس بدهی سنگین خارجی ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علیرضا ارسالی در
    شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

    بخدا این پیروزی چیها خیلی قشنگنند بابا پول کالدرون برانکو وچند بازیکن کی داده کارآفرین دارو وارز بازهم بگم تازه استقلال داره غرض داره میگیره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها