کد خبر: 600341
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۶:۴۵:۴۷
| |

نفس راحت مدیران استقلال با دو اتفاق ویژه

نحوه پرداخت پول استراماچونی مشخص شد

با انتشار خبر دیدار مهدی تاج با مسئولان afc برای دریافت طلب تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در سال های اخیر، مدیران باشگاه استقلال نفس راحتی کشیدند.

نحوه پرداخت پول استراماچونی مشخص شد
کد خبر: 600341
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۶:۴۵:۴۷

در شرایطی که اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال این روزها شبانه روز به دنبال پیدا کردن منابع مالی برای جمع آوری پول جهت پرداخت بدهی این باشگاه به آندره‌آ استراماچونی هستند شنیدن این خبر که مهدی تاج با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار می کند تا پول سرخابی‌ها را بگیرد باعث خوشحالی و رضایت مدیران باشگاه استقلال شد.

به گزارش خبرورزشی، از این باشگاه خبر می رسد ظاهراً یکی از مدیران عالیرتبه باشگاه آبی پایتخت در صحبت با مهدی تاج از او تقاضا کرده طلب ۵۰۰ هزار دلاری استقلال از ای اف سی را به شکل مستقیم و بدون واسطه به حسابی که آندره‌آ استراماچونی برای دریافت طلب به باشگاه استقلال معرفی کرده واریز و رسید آن را برای باشگاه استقلال، وکیل استراماچونی و فیفا ارسال کنند.

در این میان صحبتی هم از کمک نهاد ریاست جمهوری برای پرداخت بخشی از مبلغ بدهی استقلال به استراماچونی مطرح شده که البته هنوز هیچ مقام رسمی از سوی این نهاد این خبر را تأیید نکرده ولی افراد نزدیک به میدان پاستور در این باره خبر های امیدوار کننده ای را به باشگاه داده اند با این مضمون که رییس جمهور دستور داده به استقلال کمک شود. در این شرایط استقلال با کمک این نهاد و ای اف سی می تواند با خیال راحت به روزهای آینده نگاه کند.

گرچه گفته می شود طلب این مربی ایتالیایی از باشگاه استقلال بیش از یک میلیون و سیصدهزار دلار است که شامل جریمه دیرکرد آن نیز می‌شود اما به هر حال پرداخت این مقدار از طلب هنگفت استراماچونی، مقدار زیادی استقلال را در زمینه پرداخت مبلغ طلب این مربی جلو می اندازد.

 طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال این مجموعه حداکثر تا یازدهم فروردین ماه فرصت دارد که طلب استراماچونی را بپردازد در غیر این صورت علاوه بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ۶ امتیاز از مجموع امتیازات استقلال در جدول رده بندی کسر خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها