«اعتمادآنلاین» از تنش‌ در اردوی سرخ‌ها گزارش می‌دهد:

یحیی مشکوک شده؛ بازیکنان پرسپولیس شاکی هستند؟

ماجرای شکایت نکردن از لوکادیا و بدهی ۵۰۰ میلیونی به شرکت تهیه غذا چیست؟

برخلاف آنچه به نظر می‌رسد اوضاع در تیم پرسپولیس اصلا مساعد نیست و اخبار نگران‌کننده‌ای از اردوی این تیم به گوش می‌رسد.

یحیی مشکوک شده؛ بازیکنان پرسپولیس شاکی هستند؟
کد خبر: 600063
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۲:۲۰:۰۰

در حالی که این روزها باشگاه استقلال دچار مشکلات مالی شدیدی شده و باید طلب استراماچونی را پرداخت کند، به نظر می‌رسد اردوی رقیب شرایط مطلوبی دارد اما طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین اوضاع در پرسپولیس اصلا مساعد نیست، یحیی مشکوک شده و بازیکنان ناراحت هستند.

به گزارش اعتمادآنلاین، طبق اعلام برخی منابع آگاه در باشگاه بازیکنان پرسپولیس بابت دریافت نکردن مطالبات خود حسابی شاکی هستند. این ناراحتی با نزدیک شدن به پایان سال و بیشتر هم شده است. روز گذشته رسانه‌ها اعلام کردند باشگاه پرسپولیس 500 هزار یورو وام ارزی از یکی از بانک‌ها دریافت کرده تا مطالبات بازیکنان خارجی خود را بپردازد اما طبق اطلاعات رسیده به اعتمادآنلاین خارجی‌های پرسپولیس هنوز پولی دریافت نکرده‌اند. این بازیکنان نزدیک به دو، سه ماه است که دریافتی از باشگاه نداشته‌اند؛ همین‌طور پریرا بازیکن جدید این تیم. یک منبع آگاه در باشگاه گفت بازیکنان پرسپولیس با وجود گذشت دو سوم از لیگ تنها 44 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

یکی از مشکلات پرسپولیس در این زمینه مسدود شدن یکی از حساب‌های اصلی باشگاه است. طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین باشگاه 5 ماه پیش از یک نفر مبلغی را قرض کرده اما در بازپرداخت آن دچار مشکل شده و به همین دلیل حسابش مسدود شده است. این وضعیت شرایطی به وجود آورده که باشگاه حتی در تهیه غذای درست و حسابی برای بازیکنان با مشکل مواجه است.

یک منبع آگاه در باشگاه گفت مجموعه‌ای که تا مدتی پیش برای باشگاه غذا تهیه می‌کرده به دلیل طلب 500 میلیون تومانی از ادامه همکاری منصرف شده و باشگاه مجبور شده با یک شرکت جدید قرارداد ببندد اما بازیکنان از کیفیت غذای این شرکت جدید ناراضی هستند. مجموعه قبلی هم گفته تا طلب 500 میلیون تومانی قبلی تسویه نشود حاضر به همکاری مجدد نیست.

البته باشگاه پرسپولیس مبالغی را به عنوان درآمد در این مدت دشت کرده اما می‌ترسد که واریز این پول‌ها به حساب باعث شود طلبکاران بلافاصله حساب را خالی کنند!

در همین رابطه گفته شده سکوت یحیی گل‌محمدی برخلاف آنچه مدیران باشگاه ادعا کرده‌اند، مربوط به همین مسائل و برخی مسائل بیرونی می‌شود. یحیی گل‌محمدی مدتی است در کنفرانس‌های خبری شرکت نمی‌کند و همین مساله حاشیه‌ها و گمانه‌زنی‌هایی به وجود آورده است.

نزدیکان یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در این رابطه گفته‌اند که او از چند موضوع شاکی است. یکی مسائل و مشکلات مالی باشگاه است و دیگری فشارهایی که از بیرون به او و تیمش وارد می‌شود. طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده یحیی به نزدیکانش گفته چطور می‌شود در 12 بازی لیگ داوری به ضرر پرسپولیس رقم بخورد و این تیم 7 امتیاز از دست بدهد و از آن طرف رقیب نزدیک آنها سود کند؟ یحیی همچنین از برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ هم ناراحت است. باشگاه پرسپولیس امروز نامه‌ای شکایت‌آمیز در این رابطه به سازمان لیگ ارسال کرده است. همین‌طور برای گل‌محمدی شائبه پیش آمده که چرا باشگاه از لوکادیا شکایت نمی‌کند؟ و آیا کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه جدایی این مهاجم هلندی درست قبل از دربی هست یا نه!

همه این موارد ذهنیتی برای یحیی گل‌محمدی ساخته که چه مساله‌ای در میان است که همه این‌ها دست به دست هم داده و یک باره بر او تیمش وارد شده؟ او متعجب است که چرا شرایط نرمال نیست. یحیی ناراحت است که این روزها هم از خودی‌ها هم از غیر خودی‌ها مثل سازمان لیگ و کمیته داوران تحت فشار قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها