پروژه مخفیانه رئیس فدراسیون فوتبال کلید خورد:

ملاقات در ساعت ۵:۳۰ صبح؛ پای یک مربی ایتالیایی هم در میان است!

نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حال برگزاریست و قرار است در این نشست ابهامات انتخاب سرمربی تیم ملی مشخص شود.

ملاقات در ساعت ۵:۳۰ صبح؛ پای یک مربی ایتالیایی هم در میان است!
کد خبر: 599793
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۲:۱۲:۲۸

درخواست مهدی تاج برای دیدار با مخبر، معاون اول رئیس جمهور در حالی که وزیر ورزش کشور در بستر بسر می‌برد، به خاطر مطمئن شدن از کمک دولت به فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی بود و گفته می‌شود این ملاقات روز گذشته در ساعت ۵:۳۰ صبح انجام شده است.

به گزارش خبرورزشی، مهدی تاج روز گذشته در مصاحبه اش صراحتا اعلام کرد که مردم به دنبال مربی خارجی برای تیم ملی هستند و این بدین معنی است که استراتژی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی که به نظر می‌رسد خارجی باشد مشخص شده است.

البته رئیس فدراسیون فوتبال گفت به شرطی این کار را انجام خواهد داد که از کمک دولت و انتقال پول به حساب مربی خارجی مطمئن شود که به نظر می‌رسد در این زمینه همان طور که از مصاحبه دیروز مخبر بر می‌آمد، معاون اول رئیس جمهور به فدراسیون فوتبال قول مساعد داده است.

در همین ارتباط خبر جالبی به دستمان رسیده است. اینکه مهدی تاج امروز در نشست هیئت رئیسه در مورد یک مربی جوان ایتالیایی صحبت کرده است. به واقع پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره‌ آ استراماچونی نیست و پیش‌ از این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است. او همان‌طورکه پیش از این هم عنوان شده بود، یک مربی جوان است که در عین جوانی، کارنامه درخورتأملی دارد و هدایت تیم‌های مطرحی را بر عهده داشته است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها