کد خبر: 598966
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۳:۱۹:۲۹
| |

مثل پرسپولیسی‌ها رفتار کنید؛

واکنش تند هواداران استقلال به خواسته فتح‌الله‌زاده!

نامزد شکست خورده در انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی رییس فدراسیون بدنسازی را متهم به مهندسی انتخابات کرد.

واکنش تند هواداران استقلال به خواسته فتح‌الله‌زاده!
کد خبر: 598966
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۳:۱۹:۲۹

هواداران تیم استقلال که در هفته‌های اخیر به شدت نگران موضوع پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی (سرمربی ایتالیایی اسبق استقلال) هستند با شنیدن پیشنهاد علی فتح الله زاده در رابطه با جمع آوری کمک مردمی برای پرداخت طلب استراماچونی به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرورزشی، هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به کمک‌های وزارت ورزش برای پرداخت طلب کالدرون (سرمربی اسبق پرسپولیس) از فتح الله زاده خواسته‌اند به جای انتشار شماره حساب و گرفتن کمک‌های مردمی سراغ دولتمردان رفته و از وزیر ورزش و مسئولان عالیرتبه کشوری و دولتی کمک بگیرد تا هر طور شده طلب استراماچونی پرداخت شود.

طبق اعلام فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال ظاهراً این باشگاه حداکثر تا یازدهم فروردین فرصت دارد که طلب استراماچونی را بدهد. در غیر این صورت دردسرهای زیادی اعم از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و یا کسر امتیاز شامل حال باشگاه استقلال خواهد شد.

طرفداران استقلال در فضای مجازی پیشنهاد مدیرعامل باشگاه را به هیچ عنوان راهکار مناسبی برای حل مشکل استراماچونی ندانسته و معتقدند مدیران باشگاه استقلال باید مثل پرسپولیسی‌ها رفتار کنند.

لازم به ذکر است؛ آنها همچنین با حمله به وزارت ورزش و مسئولان دولت از آنها درخواست کردند هر دو تیم قرمز و آبی پایتخت و به یک چشم نگاه کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها