کد خبر: 598243
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۳:۰۷:۲۱
| |

بمب خبری طارمی در پرتغال؛

شایعه عجیب درباره ستاره ایرانی واقعیت دارد؟

بعد از مطرح شدن نام یک ایرانی به عنوان خریدار تاتنهام، شایعه پیوستن طارمی به این تیم نیز منتشر شد و اکنون به گوش رسانه های پرتغالی رسیده است.

شایعه عجیب درباره ستاره ایرانی واقعیت دارد؟
کد خبر: 598243
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۳:۰۷:۲۱

پس از اینکه میلیاردر ایرانی تاتنهام را بخرد، مهدی طارمی نیز راهی این تیم خواهد شد». این شایعه عجیبی است که در ساعات گذشته و در فضای مجازی منتشر شده است. خبری که منبع آن، یک روزنامه ایرانی است و یک خبرنگار ایرانی نیز آن را به زبان انگلیسی منتشر کرده و حالا این شایعه به دست روزنامه های پرتغالی نیز رسیده است.

به گزارش ورزش سه، اکثر روزنامه های معتبر پرتغالی از جمله اوجوگو، رکورد و رسانه هایی مانند noticiasaominuto نیز یک خبر مشترک را با این مضمون منتشر کرده اند: "میلیاردر ایرانی می خواهد طارمی را به تاتنهام ببرد". در شرح این خبر نیز ذکر شده که یک میلیاردر ایرانی قصد دارد تا اسپرز را خریداری کرده و مهاجم پورتو را نیز به لیگ جزیره ببرد.

بمب خبری مهدی طارمی-۱

با این حال، شک و شبهه های زیادی درخصوص این شایعه عجیب وجود دارد. نکته اصلی این است که میلیاردر ایرانی هنوز قدم جدی برای خرید تاتنهام برنداشته است. تنها، اخباری درخصوص علاقه شخصی به نام نجفی، برای خرید این باشگاه لندنی منتشر شده که رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفته است.

نکته بعدی این است که تمام شواهد و قرائنی که نشان می داد مهدی طارمی می تواند فوتبالش را در لیگ جزیره دنبال کند، تاکنون به مرحله اجرایی نزدیک هم نشده است. در این مدت، اخبار زیادی درخصوص علاقه باشگاه هایی نظیر آرسنال، چلسی، تاتنهام و... به جذب مهدی طارمی شنیده می شد که هیچ گاه پیشنهاد رسمی از سوی تیم های لیگ جزیره برای جذب مهاجم بوشهری ارائه نشد.

در بازار نقل و انتقالات زمستانی نیز گمانه‌زنی هایی درخصوص جابجایی طارمی منتشر شد که این اتفاق رخ نداد. حتی تا آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات تابستانی هم اخباری درباره علاقه چلسی به این بازیکن به گوش می رسید که این موضوع نیز عملی نشد و تنها موردی که می تواند همچنان طارمی را به عنوان یک هدف برای غول های بزرگ اروپا نگه دارد، درخشش در لیگ قهرمانان است.

بمب خبری مهدی طارمی-۲

در ضمن، مسئله مهمی که درباره طارمی وجود دارد، موضوع سن این بازیکن است. موارد بسیار کمی وجود دارد که تیم های بزرگ انگلیسی مهاجم بالای ۳۰ سال را از کشورهای دیگر به خدمت گرفته باشند. در شرایطی که بعد از به ثمر رساندن ۲ گل برابر انگلیس و درخشش در جام جهانی، به نظر می رسید که راه برای ترانسفر او باز شده باشد، ولی باشگاه های لیگ جزیره روی خوشی به طارمی نشان ندادند.

در نهایت باید گفت شایعه ای که از سوی یک روزنامه ایرانی به فضای مجازی، توییتر و سپس روزنامه های پرتغالی راه یافته، رنگ و بوی واقعیت به خود نخواهد گرفت و پیوستن طارمی به تیمی مانند تاتنهام حتی پس از خرید توسط میلیاردر ایرانی نیز بعید به نظر می رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها