«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مرگ ستاره سابق چلسی در شادترین روز زندگی/ پنج ساعت سرنوشت ساز برای آتسو و زلزله!

آتسو خودش بلیط ترک ترکیه را کنسل کرد و بعد زیر اوار ماند

خبر رسمی درگذشت ستاره غنایی سابق چلسی در زلزله اخیر ترکیه در شرایطی منتشر شد که او می‌توانست امروز زنده باشد اگر موفق به گلزنی نشده بود...

مرگ ستاره سابق چلسی در شادترین روز زندگی/ پنج ساعت سرنوشت ساز برای آتسو و زلزله!
کد خبر: 597795
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۰:۵۲:۳۲

ساعاتی پیش به صورت رسمی اعلام شد پیکر بی‌جان کریستین آتسو بازیکن شاغل در سوپرلیگ هلند از زیر آوار بیرون کشیده شده است. در این بین جزئیات دلخراشی از مرگ این ستاره فوتبال منتشر شده که نشان می‌دهد او تنها چند ساعت قبل از زلزله بلیط پرواز خود را کنسل کرده بود. آن هم به خاطر گلی که در بازی همان روز به ثمر رسانده بود!

به گزارش اعتمادآنلاین، حالا دیگر مشخص شده که آتسو قصد داشت ترکیه را ترک کند اما درست چند ساعت مانده به زلزله بلیط هواپیمای خود را لغو کرد.

این بازیکن ۳۱ ساله پس از زلزله ویرانگری که ۱۱ روز پیش در جنوب ترکیه رخ داد و بیش از ۴۰ هزار کشته به جا گذاشت جان خود را از دست داد.

آتسو که با هاتای اسپور ترکیه قرارداد داشت در آخرین بازی خود برای این تیم با یک ضربه ایستگاهی تماشایی در دقیقه 97 باعث شد تیمش مقابل کاسیم‌پاشا در سوپر لیگ ترکیه در 5 فوریه به برتری دست پیدا کند.

امروز مشخص شده اگر او آن گل را به ثمر نرسانده بود حتما آن شب ترکیه را ترک می‌کرد ولی گل دقیقه پایانی نظرش را تغییر داد.

فاتح ایلک، مدیر اداری هاتای اسپور به رادیوسپور گفت: «کریستین آتسو به مربی گفت که می خواهد قبل از بازی قبلی تیم زمان بیشتری بگذارد. او پرسید آیا اگر تیمی پیدا کنم می توانم آنجا را ترک کنم؟ ولکان دمیرل نیز این درخواست را پذیرفت.»

ایلک ادامه داد: «او در مقابل غازیانتپ FK بازی نکرد، اما در بازی کاسیم‌پاشا یک گل دقیقه آخر به ثمر رساند. در واقع، او برای دیدن خانواده خود به خارج از کشور می رفت. اما وقتی خوب بازی کرد و گلزنی کرد، بلیط خود را لغو کرد. زلزله در همان تاریخ رخ داد. در شادترین روز او. او ساعت 11 شب پرواز داشت. بلیط را کنسل کرد. ساعت 4 صبح زلزله آمد. کاملاً یک فاجعه است.»

در ابتدا اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکن سابق چلسی، نیوکاسل یونایتد، اورتون و بورنموث زنده از زیر آوار بیرون آورده شده است اما زمان نشان داد این اخبار نادرست بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها