کد خبر: 597772
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۰۹:۲۵:۰۷
| |

اظهارات جالب پیشکسوت آبی‌ها:

حریف استقلال نیستند/ ساپینتو اخلاق ندارد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به یک بلوغ تاکتیکی خوبی رسیده و حریفان کار سختی را مقابل شاگردان ساپینتو خواهند داشت.

حریف استقلال نیستند/ ساپینتو اخلاق ندارد!
کد خبر: 597772
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۰۹:۲۵:۰۷

سعید مراغه‌چیان درباره برتری ۲ گله استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال به هماهنگی کامل رسیده و بازیکنان به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند و با وجود فقدان بازیساز، آرش رضاوند و سعید مهری به خوبی خلق موقعیت می‌کنند. خداراشکر از این ۴ هفته ۱۲ امتیاز کامل را گرفتیم و به صدر جدول نزدیک‌تر شدیم.

به گزارش میزان، وی افزود: تیم پیکان خطرناک بازی کرد و با وجود اینکه ۲ گل دریافت کرد؛ می‌توان گفت شانس گلزنی داشتند و برای استقلال مشکل ساز شدند. یکسری هستند که می‌گویند استقلال که در این ۴ بازی پیروز شده مقابل تیم‌های قعرجدولی بوده! به نظر من این صحبت‌ها اشتباه است و اتفاقا تیم‌های ته جدولی چون چیزی برای از دست دادن ندارند در نیم فصل دوم با تمام قوا مقابل حریفانشان قرار می‌گیرند. در دیدار استقلال با ملوان، همه دیدند حریف با چه روحیه و چه انگیزه‌ای مقابل استقلال قرار گرفت و به هیچ عنوان ضد فوتبال بازی نکرد. به نظر من استقلال به یک بلوغ تاکتیکی رسیده و حریفان کار سختی را مقابل شاگردان ساپینتو خواهند داشت.

*ساپینتو آن چیزی که دنبالش بود را پیدا کرده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال مقابل پیکان تصریح کرد: خوشبختانه حسینی به دروازه استقلال برگشته و با توجه به تجربیاتی که دارد به خوبی خط دفاعی را رهبری می‌کند. در بازی با پیکان دفاع استقلال از سمت سیلوا کمی متزلزل نشان داد و چند توپ خطرناک از آن سمت دفع شد. زوج سیلوا و غلامی در این بازی‌های اخیر بسیار خوب نشان داده و ساپینتو آن چیزی که دنبالش بود را پیدا کرد.

وی افزود: آرش رضاوند به آن روزهای خوبی که ازش انتظار داشتیم نزدیک شده و کم کم به یک رهبر مطمئن در خط هافبک آبی‌پوشان تبدیل می‌شود. او در ۳ بازی گذشته استقلال موفق شده ۳ پاس گل و یک گل به ثمر برساند که یک آمار فوق‌العاده برای او به شمار می‌رود. سعید مهری بازیکن خوبی است، اما باید تلاش کند و روحیه خود را حفظ کند تا نه تنها در چند بازی بلکه در تمام بازی‌ها خوب باشد. خط حمله استقلال با مثلث قایدی، محبی و مطهری واقعا عالی کار کرده‌اند، مخصوصا قایدی که که در این چند بازی اخیر به معنای واقعی گل کاشته و با حرکات خوبی که انجام داده زمینه ساز پیروزی تیمش شده است.

*ساپینتو نباید بهانه دست بقیه بدهد

مراغه چیان در خصوص حواشی مربوط به ریکاردو ساپینتو در روز‌های اخیر، گفت: ساپینتو مربی خوبی است، اما اخلاق حرفه‌‎ای ندارد. مربی که نیاز باشد به او گوشزد کرد که این کار را نکن آن کار را بکن حرفه‌ای است؟ به نظر من ساپینتو باید کمی آرامش خود را حفظ کند؛ هرچقدر هم حق با او باشد، اما نباید بهانه دست بقیه دهد. تیم‌های لیگ برتری دیگر او را شناخته‌اند و می‌دانند چگونه باید او را به حاشیه بکشانند و کارشان را بلد هستند. وقتی می‌بینند در زمین بازی حریف استقلال نیستند سریع روی اعصاب ساپینتو راه می‌روند و او را عصبی می‌کنند تا اینگونه حداقل لذت برد را از او بگیرند. به نظرم کادرفنی استقلال باز هم باید در این رابطه گوشزدهایی را به ساپینتو بکند تا دیگر چنین مشکلاتی را نبینیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص دیدار این تیم مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: ساپینتو تیم خود را به خوبی شناخته و جواب اعتماد و فرصت هواداران را داده است. نباید به پیروزی چند هفته گذشته مقابل ملوان و سایر تیم‌ها در لیگ برتر دل ببندیم، زیرا همه چیز در جام حذفی متفاوت است. ملوان تیمی نیست که بخواهیم آن‌ را دست کم بگیریم، زیرا در آخرین بازی که مقابل استقلال در آزادی انجام دادند؛ نشان دادند که می‌توانند راه گلزنی را پیدا کنند. به هر حال استقلال بهترین تیم جام حذفی است و به این سادگی‌ها قطعا تن به شکست نمی‌دهد. امیدواریم با یک بازی منطقی و رو به جلو شاهد صعود استقلال به مرحله بعد باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها