کد خبر: 597672
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۱۲:۰۵:۴۸
| |

بمب خبری در فرانسه؛

زیدان سرمربی مسی، امباپه و نیمار می‌شود؟

سه شکست متوالی برای قهرمانان لیگ ۱ اتفاقی شوکه‌کننده بود و احتمال اینکه سرمربی تیم اخراج شود بسیار بالاست.

زیدان سرمربی مسی، امباپه و نیمار می‌شود؟
کد خبر: 597672
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۱۲:۰۵:۴۸

پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست ۱-۰ در پارک دو پرنس مقابل بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ سه بازی متوالی را با باخت پشت سر گذاشت. شاگردان کریستوف گالتیه چهارشنبه گذشته پس از باخت ۲-۱ مقابل مارسی از جام اتحادیه فرانسه حذف شدند و روز شنبه نیز در استادیوم لوئی دوم مغلوب موناکو شدند.

به گزارش خبرورزشی، این اتفاق آخرین بار در نوامبر سال ۲۰۱۱ و تنها چند ماه پس از ورود مالکان قطری افتاد، و آنتوآن کومبوار اخراج شد و کارلو آنچلوتی جایگزینش شد.

دنیل ریولو، روزنامه نگار RMC گفت: «بعید است گالتیه در باشگاه بماند. او همه را ناامید کرد. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی است که باید برنده باشد. ما در حال تجربه وضعیت بی‌سابقه‌ای هستیم. هر سال اوضاع بدتر و بدتر می‌شود. گالتیه تحت فشار زیادی است و دو بازی بعدی مقابل لیل و مارسی خیلی چیزها را تعیین خواهد کرد. انگار تیم مربی ندارد. ما یک مربی داریم که کاملا بی‌استفاده است زیرا او توسط ستاره‌هایی که دیگر در سطح بالا نیستند تحت‌الشعاع قرار گرفته است. من اینطور تصور می‌کنم که او اصلا نمی‌دانست باید چه کار کند، نمی‌توانست به بازیکنانش بگوید پرس کنند زیرا به این کار عادت ندارند، او به خودش گفت همه عقب می‌مانند و تا جایی که ممکن است صبر می‌کنند و اگر در نیمه دوم امباپه حس کند که باید کامبک بزند، منتظر ضدحمله باشد. این اصلا پروژه بازی کردن نیست.»

زیدان جایگزین گالتیه

در همین حال، ال‌چیرینگیتو فاش کرد که زین‌الدین زیدان همچنان هدف اصلی ناصر الخلیفی در صورت اخراج گالتیه است. این برنامه تلویزیونی اسپانیایی مدعی شد: «اگر در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ تراژدی اتفاق بیافتد، زین‌الدین زیدان جایگزین سرمربی خواهد شد و باشگاه با او در مذاکره است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها