کد خبر: 596641
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۷:۴۴
| |

بازگشت سیدحسین به قفس توری آبی‌ها؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان/ عارف غلامی در ترکیب؟

آبی ها با کمترین تغییر ممکن نسبت به دیدار قبل و بازگشت حسینی به دروازه تیم، به مصاف پیکان خواهند رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان/ عارف غلامی در ترکیب؟
کد خبر: 596641
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۷:۴۴

در دیداری از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم پاس قوامین به مصاف پیکان می رود. البته برگزاری این دیدار به دلیل بارش شدید برف، در هاله ای از ابهام قرار دارد. سازمان لیگ در ساعات پیش رو درخصوص این مسابقه تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، با این وجود، استقلال برای جا نماندن از کورس مدعیان و جدال با سپاهان و پرسپولیس، محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه است. شاگردان ریکاردو ساپینتو می توانند برای 24 ساعت هم که شده، با سرخپوشان تهرانی هم امتیاز شده و امیدوار به لغزش رقیب دیرینه باشند. آنها برای بازی با پیکان، بجز یک مورد، تغییری در ترکیب خود ایجاد نمی کنند.

* بازگشت سیدحسین پس از چهار دیدار

کاپیتان استقلال چهار بازی قبلی تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود و حالا مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. در نبود حسینی، وظیفه حراست از دروازه آبی ها به علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر رسیده بود.

* زوج عارف – سیلوا در خط دفاعی

تغییری در خط دفاعی استقلال صورت نمی گیرد و باز هم شاهد حضور عارف غلامی و رافائل سیلوا در ترکیب تیم خواهیم بود. آبی ها در 6 دیدار قبلی خود در تمامی رقابت ها، فقط یک مرتبه موفق به ثبت کلین شیت شده اند که این مسئله نمی تواند آمار خوبی برای تیمی باشد که فصل قبل رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ را به خود اختصاص داد.

* یامگا و سلمانی بدون تغییر

کوین یامگا در پست مدافع راست جا افتاده و امروز نیز در این بخش از زمین بازی می کند. آقای گل فصل قبل قهرمان لیگ، امسال وظایف کاملا متفاوتی دارد. سلمانی نیز در دو بازی گذشته عملکرد بهتری داشته و ساپینتو فعلا او را به جلالی ترجیح می دهد.

* خط هافبک سه نفره بی تغییر می ماند

روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند در بازی های گذشته بسیار رضایت بخش عمل کرده اند و جای هیچ انتقادی نگذاشته اند. سرمربی پرتغالی در بازی امروز، باز هم از این نفرات در خط میانی استفاده می کند.

* امید دوباره به درخشش بوشهری ها

محمد محبی و مهدی قایدی در بازی های گذشته به تناوب و چرخشی در ترکیب تیم درخشیده اند. دو مهره کلیدی استقلال که امروز نیز امید اول گلزنی آبی ها به شمار می روند و امروز از ابتدا کار را آغاز خواهند کرد.

* همچنان ارسلان مهاجم شماره یک است

ساپینتو اعتقاد ویژه ای به ارسلان مطهری دارد. مهاجم کهنه کار آبی ها که از مرز 100 بازی برای استقلال رد شد، امروز در خط حمله بازی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با پیکان:

سیدحسین حسینی – عارف غلامی – رافائل سیلوا – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – ارسلان مطهری

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها