ابراز تمایل سرمربی تراکتور به جانشینی کی‌روش؟

واکنش خمز به شایعه هدایت تیم ملی ایران: این اتفاق خوشحالم می‌کند!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور به خبر منتشر شده در یک نشریه اسپانیایی مبنی بر اینکه او جز گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران است، واکنش نشان داد.

واکنش خمز به شایعه هدایت تیم ملی ایران: این اتفاق خوشحالم می‌کند!
کد خبر: 594604
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۳:۴۵:۰۸

پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: نوع بازی‌مان شفاف است. همان سبک از بازی را بدون توجه به حریف را ارائه می‌دهیم و فولاد تیم خوبی است. مربی خوب و بهترین‌های لیگ در نقل‌وانتقالات به این تیم پیوستند و قطعا بازی خیلی خوبی را تماشا خواهیم کرد. بازی سختی را در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: همیشه جنگ میانه میدان وجود دارد و می‌خواهیم بازی در زمین فولاد دنبال شود. به‌ نظرم سبک بازی فولاد این است که خیلی خوب وسط جمع می‌شوند و سریع ضد حمله می‌زنند. ما هم نوع بازی خودمان را خواهیم داشت که اجازه ندهیم تیم حریف روی دروازه‌مان موقعیت ایجاد کند.

برای تبدیل شدن به تیم بزرگ، باید مانند تیم کوچک بودیم

سرمربی تراکتور درباره بازی تیمش گفت: ما ایده واضحی داریم و به بازیکنان گفتم «برای اینکه به تیم بزرگی تبدیل شویم باید مثل یک تیم کوچک بدویم»، بازیکنان می‌دانند که باید در هر پستی که هستند تمام تلاش‌شان را انجام دهند. معتقدم تیم‌مان بدون توپ هم خوب کار می‌کند و با فشار از بالا و جای‌گیری خوب در دفاع هم با توپ و هم بدون توپ خوب عمل می‌کنیم.

مربیان بسیاری در ایران هستند که می‌توانند تیم ملی را هدایت کنند

وی در رابطه با خبر نشریه اسپانیایی مبنی بر اینکه او یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی به حساب می‌آید، عنوان کرد: این اتفاق خوشحالم می‌کند که با توجه به‌ زمان زمان کمی که در ایران حضور داشته‌ام شایعه حضورم در نیمکت تیم‌ملی ایجاد شده است. با گذشت زمان متوجه شده‌ام تمرکزمان را از دست ندهیم. همچنین معتقدم در حال حاضر مربیان بسیاری در فوتبال ایران وجود دارند که شایسته حضور در نیمکت تیم ملی برسند.

خمز در رابطه عملکرد باشگاه تراکتور در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل متذکر شد: باشگاه تمام تلاش‌اش را کرد اما در این امر خیلی موفق نبود، چرا که بازیکنان نخواستند به تراکتور بیایند یا اینکه بازیکن مورد نظرمان نبودند.

سرمربی تراکتور در رابطه با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه برای بازی با فولاد گفت: خیلی خوشحالم از اینکه شاهد حضور هواداران تراکتور خواهیم بود. معتقدم فوتبال بدون تماشاگر فوتبال نیست و امیدوارم در طی هفته‌های آتی شاهد حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران باشیم.

وی در رابطه با اینکه آیا ممکن است با سهمیه آزاد فیفا بازیکنی جذب شود تصریح کرد: اگر بازیکنی باشد که بتواند به تیم کمک کند حتما جذب خواهد شد. هرچند به‌ نظرم جذب بازیکنان در این مقطع دشوارتر از پنجره نقل‌وانتقالات ابتدای فصل است.

خمز در رابطه با فسخ قرارداد کاوه رضایی عنوان کرد: رضایی از تیم حدا شد و گذشته تراکتور به حساب می‌آید و نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم.

وی اذعان کرد: در فوتبال عشق و نفرت نزدیک همدیگر هستند و بسته به نتایج، یک نفر را دوست خواهند داشت یا از او متنفر خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها