اظهار نظر ماشین گلزنی سرخ‌ها در مورد خرید جدید پرسپولیس

امیدوارم این برزیلی با بقیه فرق داشته باشد!/ بی‌توجهی یحیی به یک بازیکن جالب بود!

تازه‌ترین خرید خارجی پرسپولیس، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی است که ظاهرا با این باشگاه به توافق رسیده است، اما فرشاد پیوس معتقد است فعلا نمی‌توان در مورد او نظر داد.

امیدوارم این برزیلی با بقیه فرق داشته باشد!/ بی‌توجهی یحیی به یک بازیکن جالب بود!
کد خبر: 593792
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۱۱:۰۳:۳۴

خیلی‌ها معتقدند بهترین یا حداقل کامل ترین مهاجم تاریخ فوتبال ایران فرشاد پیوس است. آقای گل سابق پرسپولیس از لحاظ آماری نیز بیشترین گل‌ها را برای پرسپولیس به ثمر رسانده است و در صدر جدول گلزنان تاریخ پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد پیوس در خصوص خرید لئاندرو پریرا می‌گوید: بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند هندوانه سر بسته هستند و نمی‌توان واقعا نظر قطعی و درستی در خصوص آنها داد. من باید اول بازی پریرا را در پرسپولیس ببینم و بعد نظر بدهم.

او ادامه می‌دهد: فقط امیدوارم این برزیلی با سایر برزیلی‌هایی که به پرسپولیس آمدند فرق داشته باشد. در سال‌های اخیر متأسفانه ما شاهد حضور مهاجمان برزیلی ضعیفی مثل دی کارمو و... در پرسپولیس بودیم و به همین خاطر شاید ذهنیت خوبی در خصوص خریدهای برزیلی نداشته باشیم. با این وجود باید صبور باشیم و این بازیکن را در ترکیب پرسپولیس در بازی رسمی‌تماشا کنیم.

آقای گل سابق فوتبال ایران تصریح می‌کند: ما باید بدانیم مهاجم برزیلی درجه یک به ایران نمی‌آید. یک مهاجم برزیلی با کیفیت اول لیگ‌های معتبر اروپایی را انتخاب می‌کند. اگر نتواند به لیگ‌های معتبر برود لیگ‌های درجه دوم اروپا را بر می‌گزیند. چنانچه موفق نشود در اروپا بازی کند اولویتش پول و لیگ‌های حاشیه خلیج فارس است و گزینه بعدی اش ژاپن! معمولا با پیشنهادات لیگ برتر ایران، برزیلی با کیفیت ترجیح می‌دهد به فوتبال ما نیاید اما باز هم تأکید می‌کنم در مورد پریرا زمانی می‌توان به درستی حرف زد که بازی اش را در پرسپولیس ببینیم.

از ستاره اسبق خط حمله پرسپولیس در خصوص شکایت این باشگاه از یورگن لوکادیا نیز خاطرنشان می‌کند: من نمی‌دانم جریان چه بوده و حالا چرا کار به شکایت رسیده است. ما ابتدا زمان عقد قرارداد باید مراقب باشیم که بعدا دچار مشکل نشویم. یورگن لوکادیا مهاجم گلزنی بود اما خیلی کار زشت و غیر حرفه ای انجام داد. یحیی گل محمدی مهاجم اول خود را آن هم قبل از دربی یعنی مهم ترین بازی فصل از دست داد. حالا امیدوارم باشگاه ادله محکمه پسندی برای شکایت از این مهاجم داشته باشد.

پیوس همچنین ادامه می‌دهد: نکته ای که برای من جالب بود، بی توجهیی یحیی گل محمدی به جدایی لوکادیا و تغییر سیستم بود. پرسپولیس با ۶‌هافبک و بدون مهاجم بازی‌های بی نقصی ارائه داد و با بردهای متوالی فاصله اش در صدر جدول را با دیگر رقیبان بیشتر کرد. پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده است و به هیچ بازیکنی وابسته نیست. بزرگان زیادی از پرسپولیس رفته و جدا شده اند اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده است.

پیشکسوت محبوب پرسپولیس در پایان در مورد رقیبان اصلی تیم یحیی گل محمدی نیز می‌گوید: استقلال، سپاهان و گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی رقیبان اصلی این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند هر چند معتقدم شرایط پرسپولیس متفاوت است. پرسپولیس بازیکنان خوب، با کیفیت و با ذهنیت قهرمانی در اختیار دارد ضمن آن که یحیی گل محمدی نیز در اوج پختگی است. او در فصل جاری خیلی هدفمند و با انگیزه کار می‌کند و می‌داند دنبال چه چیزی است. گل محمدی فقط به قهرمانی فکر می‌کند و تمام موانع سر راه این هدف را هم دور کرده است. این پرسپولیس به اعتقاد من مستحق قهرمانی است و حتی می‌تواند به دو جام و قهرمانی جام حذفی نیز برسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها