کد خبر: 592833
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۳:۴۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شوک به فوتبال انگلیس/ گواردیولا منچسترسیتی را ترک می‌کند

اعتراف سرمربی سیتی به مشکل «خاویار بیش از حد»

گواردیولا اعتراف کرد تیمش و حتی هواداران پس از موفقیت‌های زیاد انگیزه نداشتند. این مربی اکنون قول داده است که اگر نتواند شرایط را تغییر دهد، باشگاه را ترک خواهد کرد.

شوک به فوتبال انگلیس/ گواردیولا منچسترسیتی را ترک می‌کند
کد خبر: 592833
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۳:۴۵:۰۰

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که به تازگی تولد ۵۲ سالگی‌اش را جشن گرفته است اعتراف کرد اگر نتواند برای تیمی که در این فصل هارمونی لازم را ندارد ایجاد انگیزه کند، این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مربی اسپانیایی اعتراف کرد اگر نتواند به بازیکنانش انگیزه بدهد تا بهترین فرم خود را پیدا کنند، از جمع سیتیزن‌ها جدا خواهد شد. این مربی بیش از این اذعان کرده بود بازیکنان انگیزه کافی ندارند.

سیتی قهرمان لیگ برتر در چهار فصل از پنج فصل اخیر در حال حاضر پنج امتیاز از آرسنال کمتر دارد و در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است. آبی‌ها شنبه گذشته پس از جلو افتادن از رقیب همشهری در دربی منچستر با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند. سپس به مصاف تاتنهام رفتند و با اینکه دو گل از حریف عقب افتادند در نهایت بازی را ۴ بر ۲ به سود خود پایان دادند.

پس از آن بازی بود که گواردیولا چیزهایی در مورد شرایط تیم و رختکن گفت. او اعتراف کرد تیمش و حتی هواداران پس از موفقیت‌های زیاد انگیزه نداشتند. این مربی اکنون قول داده است که اگر نتواند شرایط را تغییر دهد، باشگاه را ترک خواهد کرد.

گواردیولا در صحبت با خبرنگاران گفت: «من چهار عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا را پشت سر هم به دست آوردم اما برای پنجمین قهرمانی اوضاع دیگر مثل گذشته نبود. من به اندازه کافی گرسنه نبودم.» گواردیولا در این قسمت از اظهاراتش از یک اصطلاح استفاده کرد: خاویار بیش از حد! این مربی پرافتخار اسپانیایی ادامه داد: «من احساس بازیکنانم را درک می‌کنم اما اینجا هستم تا جلوی آن را بگیرم. رئیس باشگاه در جریان مسائل قرار دارد. من می‌خواهم اینجا باشم وگرنه اوایل این فصل قرارداد جدیدی امضا نمی‌کردم. اما اگر تیم را از دست بدهم، بازنده می‌شوم. من نمی‌توانم اینجا باشم.»

آذر امسال بود که گواردیولا قرارداد خود را با سیتی تا تابستان سال ۲۰۲۵ تمدید کرد. خلدون مبارک رئیس باشگاه در بیانیه رسمی باشگاه گفت: «خوشحالم که حضور پپ در باشگاه فوتبال منچسترسیتی ادامه می‌یابد. او سهم زیادی در موفقیت و ساختار این باشگاه داشته است و مطمئن هستیم روزهای درخشانی با حضور او در باشگاه خواهیم داشت.»

خود گواردیولا نیز خوشحال است که دو سال دیگر در منچسترسیتی می‌ماند. گواردیولا گفت: «نمی‌توانم به اندازه کافی از همه در باشگاه به خاطر اعتمادی که به من داشتند تشکر کنم. من اینجا احساس خوبی دارم و دوست داشتم در سیتی بمانم.»

با این حال گویا در این فصل همه چیز طبق برنامه پیش نرفته است. گواردیولا در مورد شرایط باشگاه توضیح داد: «باشگاه باید به جلو حرکت کند. این گل‌هایی که می‌خوریم، مانند گل دوم برابر یونایتد، اصلاً قابل قبول نیست. هواداران بیشتر از ما می‌خواهند شبیه نیمه دوم مقابل اسپرز باشیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم.»

امروز منچسترسیتی فرصت دارد از نتیجه نگرفتن احتمالی آرسنال مقابل یونایتد استفاده و فاصله خودش را با این تیم کم کند. منچستریونایتد تنها تیمی است که در این فصل لیگ جزیره آرسنال را شکست داده‌ است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها