کد خبر: 591439
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۰۹:۱۹:۴۹
| |

پیش‌بینی پورعلی‌گنجی درست از آب در می‌آید؟

مرتضی پورعلی‌گنجی ادعا کرده بود اگر اولین گلش را برای پرسپولیس بزند گل‌های بعدی پشت سر آن خواهد آمد.

پیش‌بینی پورعلی‌گنجی درست از آب در می‌آید؟
کد خبر: 591439
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۰۹:۱۹:۴۹

مرتضی پورعلی‌گنجی همواره به عنوان یک مدافع گلزن شناخته می‌شود. این بازیکن که با علاقه ویژه به شماره هشت گل‌های جذابی را نیز در طول دوران بازی‌اش به ثمر رسانده بود تا این هفته موفق یه گلزنی با پیراهن پرسپولیس نشده بود.

به گزارش ورزش سه، او در مصاحبه خود در مورد گل نزدنش در پرسپولیس گفته بود: "هنوز پایم به گلزنی در پرسپولیس باز نشده است. کار من البته اول از همه دفاع کردن است و امیدوارم به تیمم کمک کنم تا بتوانیم کلین شیت کنیم و نتیجه کسب کنیم. البته مطمئن هستم اگر بتوانم اولین گلم را بزنم، گل‌های بعدی هم پشت سر آن می‌آید."

مرتضی در بازی با ون پارس وقتی تیمش نیاز مبرمی به گل داشت جلو کشید و در یک ریباند گل دوم سرخ‌ها را به ثمر رساند. شماره هشت پرسپولیس همچنین یکی از پنالتی‌زن‌های این تیم در بازی حذفی بود که با ساق‌های مطمئن پشت توپ ایستاد و با شوتی محکم بدون حرف و حدیث برای بار دوم در بازی دروازه ون پارس را باز کرد.

حالا باید دید ادعای مرتضی پورعلی‌گنجی در مورد گلزنی برای پرسپولیس درست از آب در می‌آید و او پس از باز کردن دروازه ون پارس در جام حذفی، در بازی‌های حساس لیگ هم می‌تواند برای قرمزها گل بزند یا خیر.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها