کد خبر: 591382
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۸:۱۰:۱۳
| |

افشای صوت زشت مدیر سابق بارسلونا علیه مسی

مسی موش فاضلاب است! او کوتوله هورمونی است!

صوت زشت مدیر سابق بارسلونا علیه مسی و پیکه فاش شد.

مسی موش فاضلاب است! او کوتوله هورمونی است!
کد خبر: 591382
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۸:۱۰:۱۳

نشریه ال‌پریودیکو صوتی از رئیس سابق بارسلونا را منتشر کرد که در آن جوزپ ماریا بارتومئو با الفاظی زشت از لیونل مسی پذیرایی می‌کند.

به گزارش فارس در صوت گروهی از واتس‌اپ که توسط پلیس کاتالونیا منتشر شده، بارتومئو در خصوص مسئله تمدید قرارداد مسی به این بازیکن لقب زشت «موش فاضلاب» را نسبت می‌دهد.

مدیریت سابق بارسلونا که به واسطه استیضاح فوری هواداران مجبور به کناره‌گیری و سپس از سوی پلیس کاتالونیا دستگیر شد در رابطه با تمدید قرارداد مسی در گروه واتس‌اپی نوشت:نمی‌توان با این موش فاضلاب مثل آدم درست برخورد کرد. باشگاه همه چیز را به او اختصاص داده ولی این بازیکن با رفتاری دیکتاتورانه سعی دارد قراردادی تنها به نفع خودش امضا کند.

بارتومئو در ادامه به لیونل مسی لقب «کوتوله هورمونی» و به جرارد پیکه لقبی بسیار زشت را نسبت می‌دهد که با واکنش شدید هواداران بارسلونا مواجه شد.

بارتومئو در گذشته به دلیل پرونده «بارساگیت» متهم شده بود. بارساگیت پرونده‌ای است که گفته می‌شود، مدیران بارسلونا به یک رسانه خاص حقوق می‌داد تا علیه بازیکنانی مثل مسی و پیکه مطلب بنویسد و به دروغ از زندگی شخصی‌شان نیز گزارش منتشر کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها