کد خبر: 591349
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۲:۰۰:۲۳
| |

اولین واکنش حسین وفایی به حذف از مسابقات مسترز:

نمی‌خواستم مسابقات برای من تمام شود

ملی پوش اسنوکر ایران پس از شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز می‌گوید که تمرینات خود را بیش‌تر خواهد کرد.

نمی‌خواستم مسابقات برای من تمام شود
کد خبر: 591349
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ۱۲:۰۰:۲۳

در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز، حسین وفایی به مصاف جک لیزوسکی مرد شماره ۱۲ جهان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد. این شکست در حالی برای وفایی رقم خورد که ملی پوش اسنوکر ایران در رده ۱۹ جهان ایستاده است. با این باخت، ملی پوش ایران از ادامه این مسابقات حذف شد.

به گزارش ایسنا، سایت تور جهانی اسنوکر درباره این مسابقه نوشت: جک لیزوسکی که از میگرن شدید رنج می‌برد، می‌ترسید که مجبور شود چند ساعت قبل از مسابقه یک چهارم نهایی خود با حسین وفایی، از مسابقات خارج شود اما او در رقابتی سخت با امتیاز ۶ بر ۴ به بهترین شکل خود پیروز شد.

جک لیزوسکی پس از این پیروزی گفت: امروز بعدازظهر وحشت کردم. من چیزی نمی‌دیدم، چراغ خاموش بود. واقعا نگران بودم که بازی را از دست داده باشم. من سه ساعت خوابیدم و بعد از آن می‌توانستم ببینم. برنده شدن در دو فریم اول امشب من را آرام کرد زیرا نمی‌دانستم که قرار است چه کاری را انجام دهم. خدا را شکر که مسابقه ساعت ۷ بعد از ظهر بود، زیرا اگر زودتر بود نمی‌توانستم در خط مستقیم به توپ‌ سفید ضربه بزنم چه برسد به این که برنده شوم. من چندین سال است که میگرن نداشته‌ام و مطمئن نیستم چه چیزی باعث آن شد. روز بسیار طولانی و خسته کننده‌ای بوده است و من در نیمه نهایی هستم.

سایت تور جهانی ادامه داد: این بازیکن با استعداد ۳۱ ساله که پیش از این هرگز در این تورنمنت پیروز نشده بود، به جمع چهار بازیکن پایانی راه یافته و روز شنبه ساعت ۱۳ به مصاف مارک ویلیامز خواهد رفت.

جک لیزوسکی مرد شماره ۱۲ جهان  گفت: اکنون در نیمه نهایی هستم، این همان چیزی است که رویای آن را داشتم و آرزو داشتم انجام دهم. سعی می‌کنم هیجان زده نشوم، خوشحالم که فردا تعطیل است و می‌توانم منتظر مسابقه با مارک باشم و از آن لذت ببرم.

وفایی اولین بازیکن ایرانی است که در مسابقات مسترز شرکت می‌کند و پس از پیروزی خوب در دور اول مقابل مارک سلبی، ممکن بود بیش‌تر پیشرفت کرده اما نتوانست از فرصت‌هایی که پس از برتری ۳-۲ به دست آورد، استفاده کند.

وفایی قهرمان رقابت‌های شوت اوت در خصوص این رقابت گفت: با احترام به جک، او شایسته کسب عناوین بزرگ است و امیدوارم این کار را انجام دهد. من هم دارم سعی خود را  برای بردن در یک تورنمنت بزرگ می‌کنم. باید تجربه کسب کنید و از سایر بازیکنان یاد بگیرید. من نمی‌خواستم این مسابقات برای من تمام شود، زیرا از هر ثانیه آن لذت برده‌ام. بازی کردن در مقابل ۲ هزار نفر لذت بخش است. من همه آن‌ها را دوست دارم و می‌خواهم از آن‌ها برای حمایت‌شان تشکر کنم. حتی وقتی باختم برایم دست زدند. به زودی آن‌ها را خوشحال خواهم کرد. تا جایی که می‌توانم تمرین می‌کنم زیرا می‌خواهم در این رویدادهای بزرگ حضور داشته باشم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها