مهاجم تیم ملی بندرنشین می‌شود؟

انتقال سردار آزمون به تیم مطرح اسپانیا!

در حالی که سردار آزمون تاکید کرده است در تیم بایر لورکوزن می‌ماند، یکی از رسانه‌های روسی مدعی شد مهاجم ایران از بایر جدا می‌شود.

انتقال سردار آزمون به تیم مطرح اسپانیا!
کد خبر: 591109
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۳:۵۵

سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه را به مقصد بایر لورکوزن ترک کرد. آزمون هرچند در بایر به دلیل مصدومیت‌های مختلف نتوانست درخشش دوران زنیت را تکرار کند اما در مصاحبه‌های اخیر خود تاکید کرده است که در بایر می‌ماند و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش مهر این در حالی است که سایت «اسپورت» روسیه در گزارش نقل و انتقالات زمستانی خود از سردار آزمون به عنوان بازیکنی نام برد که بایر را به مقصد باشگاه سویا اسپانیا ترک می‌کند.

این سایت مدعی شد با حضور «پاتریک شیک» در بایر و همچنین انتخاب «ژابی آلونسو» به عنوان سرمربی این تیم، آزمون همچنان شانس زیادی برای بازی در تیم آلمانی نخواهد داشت. به نوشته اسپورت، سویا اسپانیا برای تقویت خط حمله خود نیاز به مهاجم جدید دارد و سردار آزمون که گزینه‌ای مطلوب و قابل اعتماد محسوب می‌شود، مدنظر این تیم لالیگایی است.

در واکنش به این خبر، «آرماند دورن» مدیر برنامه فوتبالی هم بر ادامه حضور آزمون در تیم بایر تاکید کرد. دورن به سایت «ترکمن پرتال» گفت: پیشنهاد خاصی وجود نداشت. بعضی از باشگاه‌ها به سردار علاقه نشان دادند اما او در لورکوزن باقی خواهد ماند.»

باشگاه بایر روز گذشته تصاویری از حضور آزمون در تمرین این تیم منتشر کرد؛ تصاویری که نشان از انگیزه و آمادگی بالای آزمون می‌داد و به نظر می‌رسد مهاجم ایران فصل متفاوتی را نسبت به یک سال گذشته در پیش خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها