کد خبر: 590982
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۰۵:۰۳
| |

کارشناسی داوری پرسپولیس و ون‌پارس

پنالتی سرخ‌ها درست بود؟/ گل تیم اصفهانی باید آفساید اعلام می‌شد؟

نوذر رودنیل معتقد است که داور دیدار پرسپولیس و ون‌پارس قضاوت خوبی در این دیدار نداشت.

پنالتی سرخ‌ها درست بود؟/ گل تیم اصفهانی باید آفساید اعلام می‌شد؟
کد خبر: 590982
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۰۵:۰۳

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و ون‌پارس اظهار کرد: داور جوان و خوبی این بازی را قضاوت کرد که می‌تواند آینده خوبی داشته باشد ولی نیاز به تجربه دارد. او یکی دو اشتباه در جریان بازی داشت که می‌توانست در نتیجه این دیدار تاثیرگذار باشد.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: در دقیقه ۸ پنالتی اعلام شده به سود ون‌پارس صحیح بود و مدافع پرسپولیس به صورت واضح توپ را با دست زد. در دقیقه ۳۲، اتفاقی در محوطه جریمه تیم اصفهانی رخ نداد و ادامه بازی درست بود.

این کارشناس داوری درباره صحنه‌های حساس نیمه دوم عنوان کرد: پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس در دقیقه ۵۸ درست بود اما نمی‌دانم داور چرا آوانتاژ نداد. تصمیم درست این بود که آوانتاژ دهد و گل را قبول کند که این کار را انجام نداد. در دقیقه ۶۸، گل ون‌پارس آفساید نبود و مهاجم تیم اصفهانی عقب‌تر از توپ بود. گل دوم پرسپولیس طبق قانون، آفساید بود زیرا اسماعیلی‌فر در بازی تیم حریف دخالت کرد و تصمیم داور برای صحیح دانستن این گل، اشتباه و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

رودنیل درباره پنالتی دوم پرسپولیس و اینکه آیا دروازه‌بان ون‌پارس هنگام آن ضربه بیش از حد از خط دروازه جلوتر آمده بود یا خیر؟ گفت: پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس در وقت اضافه دوم درست بود اما متاسفانه نوع پنالتی زدن در ایران صحیح نیست و البته تکنولوژی هم نیست که به داور و کمک‌هایش کمک کند که حرکات دروازه‌بان و سایر بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها