کد خبر: 590419
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۱:۰۰:۰۴
| |

واکنش‌ها به اشتباه مرگبار داوید دخیا:

بدترین دروازه‌بان فوتبال انگلیس انتخاب شد

اشتباه عجیب داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، در بازی برابر اورتون واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

بدترین دروازه‌بان فوتبال انگلیس انتخاب شد
کد خبر: 590419
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۱:۰۰:۰۴

منچستریونایتد جمعه شب در دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید تا راهی مرحله شود.

به گزارش ورزش سه، یکی از اتفاقات عجیب این دیدار واکنشی بود که دخیا روی گل دریافتی نشان داد. اشتباه مرگبار او باعث شد که شاگردان فرانک لمپارد موفق به بازی کردن دروازه شوند و بازی را به تساوی بکشانند.

در حالی که بازیکن حریف از زاویه بسته و به سختی توپی را به سمت دروازه او فرستاد، این توپ با پاهای این دروازه‌بان اسپانیایی برخورد کرد و او موفق به کنترل آن نشد تا کانر کودی تنها با یک ضربه دروازه شیاطین سرخ را باز کند.

روی کین یکی از کسانی است که به شدت از دیدن این صحنه خشمگین شده است. این کاپیتان سابق یونایتد در این باره گفت:« ببینید، این اشتباهی شوکه کننده از دروازه‌بانی در سطح جهانی است. دخیا واقعا شبیه به یک فیلم کمدی رفتار کرد. او طوری بود که انگار هوشیار نیست. این اشتباهی شوکه کننده است. انگار دروازه‌بان اخراج شده و یکی از بازیکنان وسط زمین جای او در دروازه ایستاده بود و نمی‌دانست باید چه کار کند. این اشتباهی فاجعه‌بار بود.»

این اتفاق با واکنش بسیاری از هواداران منچستریونایتد و دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز همراه شد. یکی از آنها با انتشار عکسی از درخشش دخیا در سال‎‌های گذشته نوشت:« نکته جالب و عجیب ماجرا این است که دخیا قبلا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا در مهار توپ با پاهایش بود.»

کاربر دیگری با اشاره به اشتباه چند فصل قبل دخیا برابر چلسی در جام حذفی انگلیس اظهار داشت:« این اولین باری نیست که شاهد این اتفاق هستیم که دخیا در حال قربانی کردن یونایتد برابر تیمی است که لمپارد هدایتش را برعهده دارد.»

یکی از هواداران یونایتد با انتقاد شدید از این دروازه‌بان اضافه کرد:« واقعا عجیب است که هواداران ما فکر می‌کنند دخیا مسئول کلین شیت‌های تیم است. او بدترین دروازه‌بان لیگ است و یک بار دیگر این موضوع را ثابت کرد.»

یکی دیگر از هواداران این تیم با انتشار تصاویری از اشتباه فاجعه‌بار دخیا نوشت:« چسبیدن به تیرک دروازه در هنگام ارسال توپ از زاویه بسته همیشه باعث ایجاد مشکل می‌شود. هرچند دخیا کنترلی روی شرایط نداشت و در نهایت توپ به جایی رسید که 88 درصد احتمال ریباند داشت! یک دروازه‌بان معمولی هم می‌توانست این توپ را به جایی بفرستد که شانسی برای گل شدن نباشد.»

هوادار دیگری که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید اظهار داشت:« چون او چند مهار خوب انجام داده، مردم می‌خواهند این موضوع را القا کنند که او هنوز تمام نشده است. این بازیکن آشغال است و یکی از بدترین دروازه‎‌بان‌های لیگ به حساب می‌آید.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها