کد خبر: 590406
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۰:۳۸:۲۵
| |

یک مدیر لیگ برتری مطرح کرد:

به استقلال و هیچ تیم دیگری بازیکن نمی‌دهیم!

مدیرتیم فوتبال پیکان اخبار منتشر شده درباره مذاکره با باشگاه استقلال درباره دو بازیکن خودروسازان را تکذیب کرد.

به استقلال و هیچ تیم دیگری بازیکن نمی‌دهیم!
کد خبر: 590406
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۰:۳۸:۲۵

طی یکی دو روز گذشته اخباری درباره مذاکره مدیران باشگاه استقلال با پیکانی‌ها برای جذب دو بازیکن این دو تیم در فضای مجازی منتشر شده است. در این خصوص گفته شده که استقلالی ها به دنبال جذب غلامرضا ثابت ایمانی و سامان فلاح هستند و حتی با باشگاه پیکان وارد مذاکره شده اند. این در حالی است که پیکانی‌ها از چنین مساله ای ابراز بی اطلاعی می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، رضا رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان درباره اخبار منتشر شده درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان تیمش به خبرنگار ما گفت: من نمی‌دانم منبع چنین اخباری کجا است و چرا و با چه هدفی چنین شایعاتی منتشر می‌شود‌. از همین جا اعلام می کنم که هیچ مذاکره ای با باشگاه استقلال یا باشگاه دیگری درباره بازیکنان خود نداشتیم. هیچ نامه ای هم از طرف باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان ما نیامده است. موضوعات مطرح شده نیز شایعه هستند و توجهی به آنها نداریم.

او ادامه داد: سیاست باشگاه پیکان در جوانگرایی و توجه به استعدادهای فوتبال مشخص است اما در برهه کنونی به همه بازیکنان خود نیاز داریم. همانطور که چند روز قبل آقای شکوری قائم مقام باشگاه اعلام کرد و آقای حسینی سرمربی تیم در مصاحبه های خود بیان کردند اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی‌دهیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاهی با بازیکنان پیکان تماس گرفته شده، افزود: من از این مساله اطلاعی ندارم اما اگر واقعا این اتفاق افتاده باشد، اوج غیرحرفه‌ای بودن افراد را نشان می‌دهد. این حرکت اخلاقی نیست که با بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر مذاکره شود. اگر تیمی بازیکنی را می‌خواهد باید با باشگاه نامه نگاری کند که من به باشگاه‌ها توصیه می‌کنم چنین کاری هم انجام ندهند چون اجازه جدایی به بازیکنی را نمی‌دهیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها