کد خبر: 590308
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۶:۴۵:۴۵
| |

باید فرق ما و آنها مشخص شود!

حمله تند اولیور کان به یوونتوس

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که یوونتوس باید به خاطر نقض قوانین فرپلی مالی جریمه شود.

حمله تند اولیور کان به یوونتوس
کد خبر: 590308
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ ۱۶:۴۵:۴۵

باشگاه یوونتوس در چند هفته اخیر با مشکلات بسیاری روبرو بوده و تحقیقات درباره اقدامات مالی این باشگاه و مدیرانش در جریان است. 

به گزارش ورزش سه، بسیاری از مدیران فعلی و سابق این باشگاه متهم هستند که در پرونده تخلفات مالی دست داشتند و سعی کردند با پرونده‌سازی این موضوع را از نمایندگان یوفا و فوتبال ایتالیا پنهان کنند. 

این موضوع باعث ناراحتی کان شده و او معتقد است که شرایط بایرن که همیشه به رعایت مسائل مالی پایبند بوده باید با سایر باشگاه‌ها به صورت جدی متفاوت باشد.

او در پاسخ به سوالی درباره تحقیق از یووه در زمینه نقش قوانین فرپلی مالی گفت:« این موضوع واقعا برای باشگاه بایرن آزاردهنده است که ما در طول این سال‌ها کاملا دقیق، منسجم و جدی عمل کردیم اما سایر باشگاه‌ها مدام در حال گزارش ضررهای 50 تا 150 میلیون یورویی هستند.»

کان درباره تنبیه‌های در نظر گرفته شده برای این باشگاه‌ها اظهار داشت:« برای من همیشه یک راز بوده که چطور چنین اتفاقاتی ممکن است در چارچوب قوانین فرپلی مالی رخ دهد. بنابراین ما انتظار داریم که این قوانین سختگیرانه به صورت کامل اجرا شوند و در صورتی که نقضی صورت گرفته باید تنبیه درستی در نظر گرفته شود.»

تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد و پیش از این گفته شده بود که ممکن است خطر حذف از لیگ قهرمانان و حتی سری A این باشگاه را تهدید کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها