کد خبر: 590025
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۲:۰۲:۴۷
| |

واکنش همبازی علی دایی به توهین‌ کارشناس صداوسیما:

علی دایی با این توهین‌ها محبوب‌تر می‌شود

هر کس اسم او را در خارج می‌شنود به یاد ایران می‌افتد

همبازی علی دایی در جام جهانی ۹۸ گفت: کسی که به این شکل درباره نماد کشورش در دنیا حرف میزند مشخصاً شعور لازم برای صحبت کردن درباره اسطوره های این کشور را ندارد.

علی دایی با این توهین‌ها محبوب‌تر می‌شود
کد خبر: 590025
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۱۲:۰۲:۴۷

روز گذشته یک کارشناس صداوسیما اظهارات عجیبی علیه دایی بر زبان آورد که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.


به گزارش خبرورزشی، علی لطیفی عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه و هم تیمی علی دایی در سالهای گذشته درباره نظر یک کارشناس تلویزیونی درباره علی دایی اظهاراتی را مطرح کرد:

به نظر شما این درست است که هرکس قدش دراز باشد می‌تواند آقای گل جهان شود؟

متاسفانه این حرف اینقدر سخیف و ناراحت کننده است که سوال و جواب کردن درباره آن هم غلط است. من فقط همین قدر بگویم که در دنیا خیلی ها ایران را بر مبنای علی دایی می شناسند.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

اگر علی دایی، علی دایی شده بر مبنای زحمات و تلاشش بوده، به خاطر وطن دوستی اش بوده، به خاطر جایگاهش بین مردم کشورش و البته شناساندن نام ایران به دنیا بوده که به این جایگاه رسیده. به خاطر همین مسائل بوده که به عنوان بهترین گلزن تاریخ سالها نامش در میادین مختلف بین المللی بر سر زبان ها بوده است.

چرا باید چنین حرفی درباره علی دایی به زبان آورده شود؟

هنوز صحبتم درباره دایی تمام نشده! علی دایی یکی از نمادهای کشور ماست و تخریب او تخریب کشور است. خیلی‌ها در دنیا ایران را نمی شناسند خیلی‌ها نمی‌دانند ایران کجای نقشه جغرافیایی است اما هر کس اسم علی دایی را بشنود به یاد ایران می‌افتد. گرچه ما در همه این سال‌ها تلاش کردیم که نام ایران را در دنیا به مردم دیگر کشورها بشناسانیم ولی هر چقدر ضعیف عمل کردیم امثال علی دایی ها در این زمینه موفق بودند و این باعث افتخار مردم ایران است.

چرا این فرد در تلویزیون این حرف را می‌زند؟

از قدیم گفته اند عقل که نباشد جان در عذاب است. این حرف قطعاً از روی عقل به زبان جاری نشده است. هوادار فوتبال وقتی می بیند تریبون در اختیار چنین فردی قرار می گیرد چه فکری می کند! متاسفانه افرادی مثل این فرد یا حسن عباسی ها باعث شدند اتفاقات تلخی در این مدت رخ بدهد. اتفاقاتی که باعث شد به نوعی به شخصیت ورزشکاران جدید و قدیم توهین شود.

به نظر شما علت بیان چنین صحبت‌هایی از طرف این جوان در برنامه تلویزیونی چه بوده؟

این فرد قطعاً برای اینکه دیده شود، شناخته شود و اسمش بر سر زبان‌ها بیفتد این حرف را زده و...

به نظر شما با این برنامه ای که در تلویزیون پخش شد محبوبیت علی دایی تغییری کرد؟

من به نظرسنجی سایت خبر ورزشی استناد می‌کنم که کاملا گویاست. ما اهالی ورزش خبر ورزشی را به عنوان یک رسانه پویا و فعال در زمینه ورزش می شناسیم. شما وقتی در نظر سنجی سوال کردید؛ "با توجه به محتوای پخش شده در شبکه تلویزیونی، محبوبیت علی دایی بیشتر می‌شود یا نه؟" تقریباً اکثریت افراد به این موضوع رای مثبت دادند که این یعنی محبوبیت علی دایی بیشتر شده. این قبیل افراد باعث محبوب تر شدن نماد های ایران و افراد معروف کشورمان می شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • امیر ارسالی در
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

    علی لطیفی تو هم داری موس موس می‌کنی تو در حد و اندازه‌ای نیستی که در مورد حاجی نصیری حرف بزنی.همتون مدیون این ادما یید.چرا نون به نرخ روز می‌خورید؟.بجای تعصبات پوچ, منطقی باشید.

  • فائزه ارسالی در
    پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱

    مگه الکیه هر کی قدش بلنده توپو گل کنه واقعا بچه هف سالم اینو تکذیب میکنه خوبه ما امثال پله رو نداریم وگرنه چیکار میکردین امثال این کارشناسا باعث میشن این مملکت هیچ وقت پیشرفت نکنه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها