انتقاد از ستاره برزیل به خاطر عدم حضور در مراسم خاکسپاری پله:

چطور برای مهمانی مرخصی می‌گرفتی آقای نیمار؟

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به دلیل شرکت نکردن در مراسم خاکسپاری پله با انتقادهای بسیاری مواجه شده است.

چطور برای مهمانی مرخصی می‌گرفتی آقای نیمار؟
کد خبر: 589902
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ۰۹:۲۱:۴۸

تنها چند روز پیش بود که خانواده پله، اسطوره فوتبال برزیل، با انتشار بیانیه‌ای کوتاه مرگ او را اعلام کردند. از آن زمان تا امروز شاهد سیل پیامهای فوتبالیست‌های فعلی و سابق برای ادای احترام به این اسطوره فوتبال در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده‌ایم.

به گزارش ورزش سه نیمار، ستاره این روزهای فوتبال برزیل که از او به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های زنده برزیلی یاد می‌شود، به فاصله کوتاهی بعد از منتشر شدن خبر درگذشت پله واکنش داد و در اینستاگرام خود نوشت:" تا پیش از پله شماره 10 تنها یک عدد بود. حتی می‌توانم بگویم قبل از پله فوتبال تنها یک ورزش بود. ولی او همه چیز را تغییر داد. او فوتبال را به یک هنر، به یک سرگرمی تبدیل کرد. او به فقرا و به سیاه‌پوستان صدا داد و باعث شد دنیا برزیل را بیشتر از قبل بشناسد. شان فوتبال و برزیل به لطف سلطان ارتقا پیدا کرد".

بسیاری از دوست‌داران فوتبال برزیل انتظار داشتند نیمار در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پله شرکت کند. مراسمی که از دیروز در سائوپائولو آغاز شده است و بیست و چهار ساعت به طول خواهد انجامید.

اما نیمار ترجیح داد به جای پرواز به وطنش برای شرکت در این مراسم در پاریس بماند و در تمرین باشگاهش پاری سن ژرمن شرکت کند. این تصمیم نیمار او را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است.

یک مجری مشهور فوتبالی در برزیل با انتقاد تند از نیمار گفت:" او می‌توانست به پی‌اس‌جی فشار بیاورد تا بتواند به برزیل بیاید. او قبل چند بار برای رفتن به مهمانی‌ها این کار را کرده بود. حالا چرا پی‌اس‌جی را برای خداحافظی با پله تحت فشار نگذاشت؟ نیمار به عنوان یک فوتبالیست برزیلی باید برای دیدار با تابوت پله و وداع با او به اینجا می‌آمد. این برای فوتبال برزیل مهم بود".

پدر نیمار اما تایید کرد که پسرش در مراسم خاکسپاری پله شرکت نمی‌کند. او به رسانه‌های این کشور گفت به عنوان نماینده پسرش در مراسم شرکت دارد:" درگذشت پله فقدان بزرگی است. او برای خیلی‌ها الهام‌بخش بود. پله بود که ما را امروز به اینجا کشاند. سلطان فوتبال الهام‌بخش نسل‌های متعدد بود. پسرم نیمار جونیور از من خواست که امروز به جای او در مراسم شرکت کنم تا حمایت او را از خانواده پله نشان بدهم. ما می‌دانیم از دست دادن یک عزیز چه معنایی دارد. نه، نیمار در این مراسم شرکت نمی‌کند".

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها