کد خبر: 589207
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۱:۴۸:۳۸
| |

استقبال مردم شیراز از هادی چوپان، قهرمان مستر المپیا + عکس

مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان قهرمان مسترالمپیا پرورش اندام در فرودگاه شهید دستغیب حاضر شدند.

استقبال مردم شیراز از هادی چوپان، قهرمان مستر المپیا + عکس
کد خبر: 589207
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۱:۴۸:۳۸

صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش تسنیم، با پایان مسابقات مستر المپیای سال ۲۰۲۲ هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام موفق شد مدال طلای این دوره را از آن خود کند. چوپان نخستین بار در سال ۲۰۱۹ موفق شد مدال برنز مستر المپیا را از آن خود کند و برنده جایزه صد هزار دلاری این مسابقات شد.

وی در سال ۲۰۲۱ نیز موفق به کسب مدال برنز شد. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه ۴۰۰ هزار دلاری را به خود اختصاص داد.

چوپان پس از سه دوره حضور در مستر المپیا موفق شد بالاتر از تمام رقیبان جهانی به مدال طلای پرورش اندام جهان دست پیدا کند و نشان ساندو را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورد. ساندو مجسمه‌ای از فردریش مولهلم میلر معروف به اویگن ساندو، پدر بدنسازی مدرن است که به قهرمان مستر المپیا داده خواهد شد.

هادی چوپان که ۲ عنوان سومی مستر المپیا را در کارنامه دارد بار‌ها اعلام کرده بود کسب مجسمه ساندو، نشان از آخرین و بالاترین تناسب عضلات جهان توسط یک ورزشکار دارد. او اکنون در قلب آمریکا نام ایران را در سالن مستر المپیا طنین‌انداز کرده و به نخستین آسیایی قهرمان مستر المپیا تبدیل شد. او بار‌ها در مصاحبه‌های خود در رسانه‌ها و فضای مجازی از عشق به مردم ایران سخن به میان آورده و آرزو داشت تا با کسب مدال طلای مستر المپیا نام یک ایرانی را در تاریخ این مسابقات ثبت کند.

هادی چوپان سرمایه بزرگ ورزش ایران و آسیا در پرورش اندام جهان است که به سطله بزرگانی مانند بیگ رامی در این تورنمنت بزرگ پایان داد. وی در چهار دوره گذشته با هزینه شخصی راهی مستر المپیا شده است.

مستر المپیا (Mr.Olympia) رقابت بین‌المللی و حرفه‌ای پرورش‌اندام مردان است که هر ساله توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار شده و به نفر برتر آن مجسمه ساندو و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 

استقبال مردم شیراز از هادی چوپان

هادی چوپان - شیراز

استقبال مردم شیراز از هادی چوپان

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها