کد خبر: 588193
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۶:۳۴:۱۳
| |

استقلال2- پرسپولیس2 / پرسپولیس صدر جدول را پس گرفت

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به میزبانی آبی ها از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت تا نود و نهمین دربی مهیج پایتخت را برگزار کنند.

استقلال2- پرسپولیس2 / پرسپولیس صدر جدول را پس گرفت
کد خبر: 588193
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۶:۳۴:۱۳

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته دوزادهم لیگ برتر در حساس‌ترین بازی هفته از ساعت 17:30به مصاف هم رفتند. این نود و نهمین دربی پایتخت محسوب می شود.

ورزشگاه: آزادی

داور: زاهدی‌فر

کمک‌ها: سعید قاسمی و محمدجواد مداح

اخطار: سعید مهری و آرش رضاوند(استقلال)

 ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی (60- پیمان بابایی)، سعید مهری (60- مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند، روزبه چشمی (60- زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری
سرمربی: ساپینتو

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی (63- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی‌نیا (63- سروش رفیعی)، میلاد سرلک، سعید صادقی(88-فرشاد فرجی)، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه (63- محمد عمری)​
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقایق حساس: 

دقیقه ۷: استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد اما ارسال سلمانی را بیرانوند با خروجی مطمئن در اختیار گرفت.

دقیقه 18: ارسال خوب عالیشاه از جناح راست در دهانه دروازه به ضربه نوک پای ترابی همراه شد که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 22: سیلوا از خط دفاعی با پاسی قطری توپ را به سمت چپ برد و سلمانی پس از تصاحب توپ، ارسال خود را به داخل محوطه شش قدم انجام داد اما مطهری توپ را مثل یک‌ مدافع دور کرد.

دقیقه 41: کمال کامیابی‌نیا داخل محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما کاپیتان آبی‌ها با شیرجه‌ای بلند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۵: ترابی در محوطه جریمه استقلال و در سمت راست صاحب توپ شد اما پاس عرضی خطرناک او را سیلوا برید و مانع فروپاشی دروازه استقلال برای دومین بار شد.

دقیقه ۵۵: ارسال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ را حسینی به سختی و در دو مرحله به کمک مدافع استقلال دور کرد.

دقیقه ۵۸: مهدی ترابی در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال خود را به محوطه شش قدم فرستاد اما حسینی با خروجی به موقع مانع گلزنی سرخ‌ها شد.

دقیقه ۷۳: کرنر ارسالی پرسپولیس به صورت ناقص توسط مدافعان استقلال دور شد اما شلیک بازیکنان این تیم از پشت محوطه جریمه را نیک نفس به خوبی دور کرد.

دقیقه ۷۵: ضد حمله آبی‌ها از زمین خودی شروع شد و پاس قایدی به پیمان بابایی رسید و او تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس با سرعت خود جلو رفت اما لحظه ارسال پاس به قایدی، پور علی گنجی توپ را برید و مانع دریافت گل سوم تیمش شد.

پرسپولیس و استقلال

شرح گل: 

استقلال0- پرسپولیس1، دقیقه 17: روی ارسال زیبای مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی گولسیانی با توجه به قد و قامت بلند خود با ضربه سر دروازه آبی ها را گشود.

استقلال1- پرسپولیس1، دقیقه 30: روزبه چشمی با ضربه سر در حالی که مدافعان و دروازه بان پرسپولیس به در خیال آفساید به سر می بردند دروازه سرخ ها را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

استقلال2- پرسپولیس1، دقیقه 50: ارسلان مطهری روی اشتباه و تعلل مدافعان پرسپولیس به راحتی در محوطه جریمه پرسپولیس چرخید و با روی پا دروازه بیرانوند را برای بار دوم برای استقلال باز کرد.

استقلال2- پرسپولیس2، دقیقه 90: باردیگر پرسپولیس توانست توسط گولسیانی به گل برسدو روی ضربه کرنر ارسالی از جناح چپ دروازه استقلال مدافع بلند قامت پرسپولیس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها