کد خبر: 587972
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۰:۴۷:۴۸
| |

برانکو جانشین کی‌روش می‌شود؟

هرچند کارلوس کی روش پرتغالی به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نزدیک است اما شایعاتی به گوش می‌رسد که فدراسیون فوتبال مشغول مذاکره با برانکو است.

برانکو جانشین کی‌روش می‌شود؟
کد خبر: 587972
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۰:۴۷:۴۸

در حالی که فدراسیون پس از مذاکره با کارلوس کی روش هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اما برخی از شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس قاطعانه حرف از مذاکره مثبت فدراسیون با سرمربی کروات و سابق سرخپوشان تهرانی می‌زنند!

به گزارش خبرورزشی، حدود سه سال و نیم قبل نیز چنین شایعه ای مطرح شده بود. در آن مقطع اخباری رسانه ای شد مبنی بر اینکه مهدی تاج از برانکو خواسته اگر می‌تواند واسطه این انتقال شود. او هم قبول می‌کند. گفته می‌شود سفر یک روزه برانکو به دبی به همین دلیل بود. سرمربی قرمزها اخیراً بدون هیچ توضیحی به این سفر رفت و زود هم برگشت. آن فرد آگاه فاش کرد برانکو در واقع به دبی رفت تا با زلاتکو دالیچ دیدار و گفتگو داشته باشد. پیش از این برانکو یک بار دیگر هم با دالیچ مذاکره کرده بود. او اعلام کرد با توجه به درخواستی که وجود داشت با دالیچ درباره حضور در تیم ملی حرف زد.

آن روزها هنوز کی‌روش سرمربی تیم ملی بود و فدراسیون فوتبال هم قویاً چنین خواسته‌ای را تکذیب کرد. رسانه‌ها هم اعلام کردند احتمالاً برانکو با خواسته وزیر ورزش این مذاکرات را انجام داده است! حالا دوباره نام او مطرح شده است.

این در حالی است که گفته می‌شود برانکو تا پایان جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عمان قرارداد دارد اما بند فسخ قرارداد ۶۰۰ هزار دلاری دارد که با پرداخت آن می‌تواند آزاد شود!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها