کد خبر: 587941
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۰۸:۵۳:۵۴
| |

اسکالونی: هرگز نباید تسلیم شویم

سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: از والدینم آموختم که هرگز در برابر هیچ چیزی و هیچ شخصی تسلیم نشوم و همیشه نهایت تلاشم را برای رسیدن به اهدافم انجام دهم.

اسکالونی: هرگز نباید تسلیم شویم
کد خبر: 587941
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۰۸:۵۳:۵۴

تیم ملی آرژانتین سرانجام بعد از ۳۶ سال قهرمان جام‌جهانی شد و این اتفاق سال ۲۰۲۲ با یک سرمربی ۴۴ ساله به نام لیونل اسکالونی رخ داد.

به گزارش خبرورزشی، اسکالونی که سومین سرمربی بعد از منوتی و بیلاردو است که این جام را کسب کرده، بعد از قهرمانی گفت: «اول از همه این پیروزی را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم. الان زمان لذت بردن است. می‌دانم که همه بعد از کسب یک موفقیت از خانواده‌های‌شان تشکر می‌کنند اما والدینم به من چیزی دادند که بی‌قیمت است و آن راه درک این موضوع که هرگز نباید تسلیم شد. من از آنها آموختم که هرگز در برابر هیچ چیزی و هیچ شخصی تسلیم نشوم و همیشه نهایت تلاشم را برای رسیدن به اهدافم انجام دهم. امروز درسی که از آنها آموختم به من کمک کرد. مهمترین چیز این است که بدانید وقتی اتفاقی که می‌خواهید رخ نمی‌دهد، نباید تسلیم شد. فکر می‌کنم که حالا مردم متوجه می‌شوند که یک مربی همیشه و تنها یک هدف دارد؛ اینکه می‌خواهد همه چیز بر وفق مراد تیمش باشد. من هم خوش‌شانس که الان به عنوان یک مربی چنین چیزی را تجربه کردم و بابت آن از همه تشکر می‌کنم.»

اسکالونی در ادامه بیان کرد: «من فکر می‌کنم که ما هنوز نتوانسته‌ایم ابعاد کاری که انجام داده‌ایم را درک کنیم اما الان وقت این چیزها نیست، الان وقت جشن گرفتن است، وقت لذت بردن. از همه بیشتر برای مردم‌مان خوشحالم، برای همه آنهایی که در خوب و بد کنارمان بودند و کمک کردند که به چنین جایگاهی برسیم. این قهرمانی یک لذت باورنکردنی برای همه ما به وجود می‌آورد. قرار گرفتن در بالاترین جایگاه احساسی خاص و بی‌نظیر است.»

آرژانتین حالا با لیونل اسکالونی به هردو جام هم ملی یعنی کوپا آمریکا و جام‌جهانی رسیده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها