کد خبر: 587812
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۱۶:۵۰:۰۵
| |

حمله شدید روزنامه جوان به کی‌روش، تاج و تیم ملی/ پول به مفت‌خورهای جفتک‌انداز دادید که عذرخواهی کنید؟ عذرخواهی توی سرتان بخورد

کاش یک مرد پیدا می‌شد و طومار این فوتبال را برای همیشه می‌پیچید

روزنامه جوان نوشت: میلیارد‌میلیارد پول در حلقوم یک مشت مفت‌خور ریختید که بروند، ببازند و امروز جفتک بیندازند، بعد با خنده حال به‌هم‌زن همیشگی‌تان می‌گویید کی‌روش یک عذرخواهی هم کرده است! عذرخواهی توی سر شما بخورد.

حمله شدید روزنامه جوان به کی‌روش، تاج و تیم ملی/ پول به مفت‌خورهای جفتک‌انداز دادید که عذرخواهی کنید؟ عذرخواهی توی سرتان بخورد
کد خبر: 587812
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۱۶:۵۰:۰۵

روزنامه جوان به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال که اعلام کرده بود کی‌روش عذرخواهی به دلیل باخت تیم ملی عذرخواهی کرده واکنش نشان داده و خطاب به تاج گفته: میلیارد میلیارد پول گرفتید و در حلقوم یک مشت مفت‌خور ریختند که امروز جفتک بیندازند و بعد با خنده حال‌ بهم‌زن می‌گویید عذرخواهی کرده! عذرخوای توی سرتان بخورد!

روزنامه جوان نوشت: جام جهانی فوتبال امشب تمام می‌شود، ولی نزدیک به یک ماهی می‌شود که برای ما به بدترین شکل ممکن تمام شده است. ما باختیم، بد هم باختیم، اما فوتبالی‌جماعت، آن هم از نوع ایرانی‌اش، چون اصولاً معذرت‌خواهی را یاد نگرفته و اینقدر مفت خورده که فقط لگدپراکنی می‌کند و حالا وقیحانه‌تر از همیشه همه چیز را نادیده می‌گیرد و به ریش همه می‌خندد بدون اینکه مجبور باشد در مورد عملکرد خود پاسخگو باشد.

در ادامه این مطلب آمده است: تیم ملی می‌بازد و برای این باخت پاداش می‌گیرد، یک پاداش مفت که داد همه را درمی‌آورد، اما نه خبری از پشیمانی است و نه خبری از عذرخواهی، تازه رئیس فدراسیون بعد از یک ماه می‌آید و می‌گوید: «کی‌روش یک عذرخواهی هم کرد!» جناب تاج مردم را چه فرض کرده‌ای؟ از دید شما علاقه‌مندان به فوتبال ایران شبیه چه هستند که اینگونه آن‌ها را به سخره می‌گیری؟ اصلاً خود شما در طول این مدت کجا تشریف داشتید که حالا عنوان می‌کنید فدراسیون به عنوان مسئول اصلی فوتبال،  عذرخواه مردم است. همین؟ تمام شد؟ میلیارد‌میلیارد پول این مردم زحمتکش و تحت تحریم‌های ظالمانه را گرفتید و در حلقوم یک مشت مفت‌خور ریختید که بروند، ببازند و امروز جفتک بیندازند، بعد با خنده حال به‌هم‌زن همیشگی‌تان می‌گویید کی‌روش یک عذرخواهی هم کرده است! عذرخواهی کی‌روش توی سر خودش و سر همه شما بخورد، این شد جواب این همه ریخت و پاش برای باختن! کاش یک مرد پیدا می‌شد و طومار این فوتبال را برای همیشه می‌پیچید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها