کد خبر: 587480
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۲۰:۱۳:۰۸
| |

سانتوس بعد از 8 سال از تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد

همانطور که پیش بینی می شد کار سرمربی تیم ملی پرتغال با این تیم به پایان رسید و حذف پرتغال از جام جهانی برای فدراسیون فوتبال این کشور خوشایند نبود.

سانتوس بعد از 8 سال از تیم ملی پرتغال کنار گذاشته شد
کد خبر: 587480
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۲۰:۱۳:۰۸

شکست تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر فدراسیون فوتبال این کشور را بر آن داشت تا تصمیم بزرگی درباره کادر فنی این تیم بگیرد و همانطور که پیش بینی می شد فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از طرف فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از آغاز جام جهانی قطر پرتغال به عنوان یکی از تیم‌های پرستاره جام یکی از مدعیان مهم قهرمانی در این تورنمنت به حساب می‌آمد اما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیمی رفت که شگفتی ساز جام بود. پرتغالی ها با شکست برابر مراکش در عین ناباوری از گردونه رقابت ها کنار رفتند تا همگان شاهد اشک های رونالدو باشند که انگار برای همیشه با جام جهانی خداحافظی می کرد.

حالا اما بعد از انتقادات زیادی که به سرمربی تیم ملی پرتغال شد فدراسیون این کشور تصمیم گرفت با فرناندو سانتوس خداحافظی کند. فدراسیون فوتبال پرتغال امروز در بیانیه‌ای رسمی خبر از اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی این کشور بعد از 8 سال داد.

گفته می‌شود رئیس فدراسیون پرتغال علاقه زیادی به ژوزه مورینیو دارد و امیدوار است بتواند رضایت او را برای جانشینی سانتوس جلب کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها