کد خبر: 587153
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۲۰:۵۳:۵۵
| |

آخرین اخبار از وضعیت پله/ وضعیت اسطوره فوتبال جهان پایدار است

بر خلاف شایعات مطرح شده در روزهای اخیر در خصوص وخامت حال پله، پزشک وی در گزارشی شرایط اسطوره فوتبال جهان را پایدار دانست.

آخرین اخبار از وضعیت پله/ وضعیت اسطوره فوتبال جهان پایدار است
کد خبر: 587153
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۲۰:۵۳:۵۵

چند روز پیش خبری مبنی بر وخامت حال اسطوره فوتبال جهان باعث نگرانی طرفداران فوتبال شد. پله به دلیل بیماری صعب العلاج در بیمارستان بستری است و از این رو اخبار ضد و نقیضی در خصوص شرایط وی به گوش می رسد و حتی برخی رسانه ها از عدم هوشیاری او خبر داده بودند.

​به گزارش "ورزش سه"، با وجود تمام اخبار نگران کننده ای که درباره وی منتشر شده است، پله با وجود اینکه هنوز در بیمارستان بستری است، اما هوشیاری خود را از دست نداده و در وضعیت پایداری قرار دارد.

بیمارستان آلبرت انیشتین امروز گزارش پزشکی دیگری را منتشر کرده و در مورد وضعیت پله 82 ساله در تاریخ 29 نوامبر در این بیمارستان در سائوپائولو خبر داده است.

در این گزارش که توسط پزشکان پله یعنی فابیو نصری و رنه امضا شده، آمده است: "هنوز بدون هیچ پیش‌بینی جدیدی برای ترخیص، بیمار همچنان در وضعیت سابق قرار داشته و البته عفونت تنفسی بهبود یافته است. او در بخش عمومی، هوشیار بوده و با علائم حیاتی پایدار به درمان ادامه می دهد."

دختر پله یعنی فلاویا کریستینای 53 ساله در این رابطه به TV Globo گفت: "من دوست ندارم بگویم که درمان سرطان پدرم دیگر موثر نیست. این کار همچنان ادامه داشته و تاثیرگذار است. پدرم اینجاست و نفس می کشد، در حال حاضر همه چیز بسیار خوب پیش می رود. پدرم مریض و البته مسن بوده و تنها به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شده است. وقتی پله خوب شد، دوباره به خانه باز خواهد گشت."

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها