کد خبر: 586715
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۰:۱۰:۴۵
| |

کی‌روش اعتقادی به استعفا ندارد

حذف برخی تیم‌ها از جام جهانی قطر با استعفای مربیان آنها همراه بود اما کی‌روش که با ایران نتایج خوبی در این جام کسب نکرد گویا علاقه‌ای به استعفا ندارد.

کی‌روش اعتقادی به استعفا ندارد
کد خبر: 586715
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۰:۱۰:۴۵

بعد از شکست تیم ملی هلند مقابل آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و حذف لاله‌های نارنجی از این تورنمنت، فان‌خال به پایان ماموریت خود روی نیمکت این تیم اشاره کرد و به نوعی از سمت‌اش استعفا کرد.

به گزارش خبرورزشی، ساعاتی پیش از کناره‌گیری فان‌خال، تیته هم در پی شکست تیم ملی برزیل در برابر کرواسی به‌کار خودش در جمع سلسائو پایان داد.

از دیگر سرمربیان مشهوری که پس از شکست تصمیم به خاتمه همکاری گرفتند می‌توان به لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا اشاره کرد. ماتادورها در این جام هم نتوانستند عملکرد درخشانی داشته باشند. آمار آنها اسفبار است؛ چرا که در ۳ دوره اخیر جام‌جهانی تنها موفق به شکست ۳ تیم شده‌اند!

غیر از آنهایی که نام بردیم، می‌شود به امثال تاتا مارتینو سرمربی مکزیک، روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک، اوتو آدو سرمربی غنا و دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه اشاره کرد که آنها هم در واکنشی خردمندانه و معقول به ناکامی، کار خود را ترک کردند.

در عین حال اما یک کشور آسیایی را هم می‌شناسیم که در قطر برای سومین جام‌جهانی پیاپی با یک سرمربی واحد از دور گروهی حذف شد، اما نه خبری از اخراج و استعفا شد و نه حتی یک نفر از هواداران عذرخواهی کرد!

کی روش شاید نمی داند در عالم مربیگری چیزی به اسم استعفا هم وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها