کد خبر: 586702
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۳:۳۶
| |

حمله فیگو به سرمربی پرتغال؛ چرا CR7 را نیمکت‌نشین کردی؟

نیمکت نشینی رونالدو برابر مراکش و حذف این تیم از جام جهانی صدای اسطوره فوتبال پرتغال را درآورد.

حمله فیگو به سرمربی پرتغال؛ چرا CR7 را نیمکت‌نشین کردی؟
کد خبر: 586702
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۹:۳۳:۳۶

شکست مقابل پرتغال با یک گل باعث شد تا تیم ملی پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر کنار برود.

به گزارش خبرورزشی، در این دیدار دوباره فرناندو سانتوش سرمربی سلسائوی اروپا تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو را نیمکت‌نشین کند و گونسالو راموس را از ابتدا به زمین بفرستد. از دقیقه ۵۱ رونالدو به میدان آمد ولی تأثیری در جریان بازی نداشت و در نهایت با اشک زمین را ترک کرد.

در پی این اتفاق، لوئیس فیگو اسطوره فوتبال پرتغال و بازیکن پیشین تیم‌های رئال‌مادرید، بارسلونا و اینتر گفت: «بسیار خب شما تیم را برابر سوئیس با نتیجه‌ای بسیار خوب پیروز کردی. اما آیا می‌توان در هر بازی این‌گونه پیروز شد؟ بدون شک نه. به نظرم نیمکت‌نشین کردن رونالدو اشتباه بود. به نظرم قهرمانی در جام جهانی با نیمکت‌نشین کردن رونالدو به دست نمی‌آید. این شکست به خاطر تصمیمات سرمربی تیم بود.»

رونالدو پس از این بازی در حالی که به شدت گریه می‌کرد زمین چمن ورزشگاه الثمامه را ترک کرد. به نظر می‌رسد این آخرین جام‌جهانی کریستیانو رونالدو بود.

تیم ملی پرتغال فقط ۲ مرتبه در سال‌های ۱۹۶۶ و ۲۰۰۶ راهی مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی شده است و با سانتوش هم در ۲ جام‌جهانی اخیر در مراحل یک‌هشتم نهایی (با شکست از اروگوئه) و یک‌چهارم نهایی (با شکست از مراکش) از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها