انتقاد شدید‌ روزنامه دولت از کی‌روش؛ به تنظیمات کارخانه بازگشته است

روزنامه ایران نوشت: درباره ناکامی تیم ملی حرف‌های زیادی وجود دارد اما حالا بحث اصلی درباره کی‌روش است؛ مربی‌ای که بعد از باخت، تعدادی از کاربران فضای مجازی جمله کنایه‌آمیز «بازگشت کی‌روش به تنظیمات کارخانه» را برای او به کار بردند.

انتقاد شدید‌ روزنامه دولت از کی‌روش؛ به تنظیمات کارخانه بازگشته است
کد خبر: 585209
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۰۷:۲۰:۱۷

روزنامه دولت که در هفته‌های اخیر به تمجید از مربیگری کی‌روش پرداخته بود، در گزارش امروز خود شکست ایران مقابل آمریکا را به دلیل «تصمیمات» کی‌روش دانسته و به کنایه نوشته «او بازی با کلمات را بلد است».

به گزارش ایران، از اتفاق‌های بازی که بگذریم، شاید بتوان یکی از مهم‌ترین علل ناکامی ایران در این تورنمنت را تصمیمات کی‌روش دانست؛ مربی‌ای که برای سومین‌بار پیاپی در جام‌جهانی روی نیمکت  ایران نشست و انتظار می‌رفت با توجه به شناختی که از فوتبال‌مان دارد تصمیمات بهتری درباره سیستم و نفراتی که به میدان می‌فرستد بگیرد. دلیل فیکس بازی کردن میلاد محمدی چه بود؟ کی‌روش در علی کریمی چه شاخصه‌ای دید که او را بعد از مدت‌ها دوری از تیم‌ملی به جام‌جهانی برد و در هر 3 بازی از او استفاده کرد؟ چرا احسان حاج‌صفی که از روزهای اوجش دور است در هر 3 بازی فیکس بود و در 2 بازی از اواسط نیمه دوم تعویض شد؟ چرا به وحید امیری میدان داده نشد و آیا جای شجاع خلیل‌زاده و محمد‌حسین کنعانی‌زادگان روی نیمکت بود؟

روزنامه ایران پس از طرح این سوال‌ها نوشت: درباره ناکامی تیم‌ملی حرف‌های زیادی وجود دارد و می‌توان از زاویه‌های مختلفی  آن را مورد بررسی و نقد قرار داد اما حالا بحث اصلی درباره کی‌روش است؛ مربی‌ای که بعد از باخت، تعدادی از کاربران فضای مجازی جمله کنایه‌آمیز «بازگشت کی‌روش به تنظیمات کارخانه» را برای او به کار بردند. واقعیت این است که تیم‌ملی مقابل امریکا شجاعانه بازی نکرد و سیستم دفاعی و ترس از گل خوردن باعث شد با تیمی که مقابل ولز برنده از زمین خارج شد کیلومترها فاصله داشته باشد.

این روزنامه در پایان نوشته: در ششمین حضور هم رؤیای صعود از گروه محقق نشد و بازهم با کی‌روش در رسیدن به این مهم ناکام ماندیم؛ حتی از جام‌جهانی 2018 هم نتایج و امتیاز ضعیف‌تری گرفتیم. کی‌روش مربی سرشناسی است که حالا به نظر می‌رسد بیشتر بازی با کلمات را خوب بلد است ولی آنچه تیم‌هایش در میدان به نمایش می‌گذارند، چیز دیگری است، مانند اتفاقی که پیش‌تر در کلمبیا و مصر افتاد و با ایران تکرار شد. تنها ساعاتی پس از حذف ایران، گمانه‌زنی‌ها درباره ماندن یا رفتن او آغاز شد اما خودش از برنامه‌های پیش‌رو و گام بعدی تیم‌ملی حرف زده و وعده قهرمانی آسیا را داده است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها