اولین واکنش روزنامه شریعتمداری به باخت ایران مقابل آمریکا

روزنامه کیهان نوشت: تیم ملی کشورمان در ناجوانمردانه‌ترین حالت و در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشارهای روحی و روانی بود.

اولین واکنش روزنامه شریعتمداری به باخت ایران مقابل آمریکا
کد خبر: 585031
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۰۷:۲۹:۱۷

روزنامه کیهان که بعد از بازی ایران و انگلیس بازیکنان تیم ملی را «بی‌غیرت» خوانده بود و بعد از بازی با ولز نظرش را عوض کرده و آنان را «غیرتمند» خطاب کرده بود، امروز در واکنش به باخت دیشب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی از آمریکا نوشت بازیکنان ایران زیر شدیدترین فشارهای روحی و روانی بودند.

به گزارش کیهان، دشمنان برای اجرای پروژه امنیتی خود جهت تضعیف تیم ملی فوتبال ایران دست به هرکاری زدند؛ از بر هم زدن تمرکز بازیکنان با سؤالات جهت‌دار و گاه بی‌ارتباط با فوتبال و جام جهانی تا انتشار اخبار دروغ و حاشیه‌‌‌سازی در محل برگزاری دیدارهای ایران.این تلاش‌های نافرجام از قبل جام‌جهانی شروع شد و تا چند ساعت پیش از بازی ایران و آمریکا هم ادامه داشت.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ایران در حالی آخرین بازی خود در جام جهانی قطر را به آمریکا واگذار کرد که در یک بازی پایاپای و نزدیک تا آخرین لحظات جنگید. با این همه توجه به این نکته لازم است که تیم ملی کشورمان در ناجوانمردانه‌ترین حالت و در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشارهای روحی و روانی بود؛ فشارهایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد اما تیم ملی فوتبال با میهن‌پرستی خود باعث شد که تیر تمامی آنها به سنگ بخورد. مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 نشان دادند با روحیه میهن‌پرستی و ایستادگی در برابر خواسته دشمنان ایران می‌توان پیروز تاریخ بود.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    مهم نتیجه بود که تیم خوب امریکا هم گل زد وهم تو نیمه دوم بازی رو مدیریت کرد
    کجا تونستیم با تیم امریکا پایاپای بازی کنیم؟ که ادعا میکنید!!!!!
    بی خیال شید وشکست رو از امریکا بپذیرید انقدر ابروی خودتون رو نبرید

  • رضا ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    خود شما هم دست کمی از کیهان ندارید

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    روان پریش خود درگیر ی داره

  • علی ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    شما متافقین واقعی مگر نبودید که تیم ملی را بی غیرت و یار غار امریکا و اسرائیل و...می نامیدید،مگر شما عمرو عاصیان نبودید که ار بند کشیدن ورزشکاران و زندانی کردنشان برای ابراز عقیده طرفداری نمی کردید؟ در واقع شما ها بودید که کمر تیم ملی و کمر ملت و کشور ایران ما را چندین سال است که شکسته ایید افکار داعشی و منافقانه شما مارا به این روزهای سیاه و خونبار رسانیده.تیشه را برداشته و به جان اسلام و ایران افتاده اید و تازه خودتان را با بصیرت هم می دانید.با افکار و سنگ اندازی کوته فکری شما مگر روحیه ایی هم برای ما گذاشته اید و طبق معمول همه گناهان را به گردن ان ور ابی ها می اندازید.و قبل از نسابقه با انگلیس و امریکا که فقط تیم ورزشی هستند کلیپ های ضد استکباری نسان نی دهید که چه بشود ایا دوست دارید که کشورهای دیگر قبل از بازی با ایران سیاست های ضد مردمی شما را فیلم کنند؟از شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی تا کنون شرم کنید و به گفته امام خمینی ادم باشید.

    • من و ما ارسالی در
      چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

      نشانه های تحجر و سرکوب این رژیم از استین این رسانه و ایادیه افراطیشون در کیهان بوده که دنیا تمام تفکرات و نقشه های شومشون رو برملا کرده.

  • وطن ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    اقای شریعتمداری تو اولین کسی بودی که اعضای تیم ملی را بی غیرت ووطن فروش معرفی وفاز منفی به تیم ملی می دادی اگر بیگانه گان این حرف زشت را میگفتند نشان از دشمنی انها با ملت ایران بود ولی تو که ادعای وطن دوستیت گوش ما را کر کرده بود بدتر از انها عمل کردی اطفا ادای وطن برستها را در نیار

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها