کرواسی4 - 1 کانادا/ پاسخ کوبنده کرواسی به سریع‌ترین گل جام

تیم ملی کرواسی که در دقیقه دو بازی دروازه اش را باز شده دید حریف را با چهار گل از پیش رو برداشت تا پاسخ قاطعانه ای به سریع ترین گل جام بدهد.

کرواسی4 - 1 کانادا/ پاسخ کوبنده کرواسی به سریع‌ترین گل جام
کد خبر: 584614
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۲۰:۵۰:۴۱

تیم ملی کرواسی که سریع ترین گل جام تا این لحظه را دریافت کرده بود با 4 پاسخ دندانشکنی به حریف خود داد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و کانادا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته‌ دوم دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از گروه ششم و در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف هم رفتند که در پایان بلیزرها با نتیجه‌ چهار بر یک به برتری دست یافتند.

ترکیب ابتدایی کرواسی:

دومینیک لیواکوویچ، ایوان پریشیچ، دیان لوورن، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، مارکو لیوایا، بورنا سوسا، یوسکو گواردیول، یوسیپ یورانوویچ

سرمربی: زلاتکو دالیچ

ترکیب ابتدایی کانادا:

میلان بورجان، آتیبا هاتچینسون، آلیستیر جانستون، لیام میلر، استیون ویتوریا، استفان استاکیو، تاجون بوچانان، کایل لارین، آلفونسو دیویس، جوناتان دیوید، ریچی لاریا

سرمربی: جان هردمن

تیم داوری: آندریاس کابررا، نیکولاس تاران، مارتین سوپی، کوین اورتگا

کرواسی با این پیروزی چهار امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بیشتر نسبت به مراکش در صدر جدول گروه ششم قرار گرفت. کانادا هم با صفر امتیاز به دومین تیم حذف شده‌ی جام بیست و دوم پس ازقطرِ میزبان تبدیل شد. بلژیک دیگر تیم گروه است که با سه امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است. آنها در هفته‌ی آخر باید در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف کرواسی بروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها