کد خبر: 584569
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۴:۴۵:۴۴
| |

آرزوی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سوژه شد

تماشاگران آرژانتینی پس از پیروزی مقابل مکزیک در جواب کُری خوانی سعودی‌ها، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان را دست می‌انداختند!

آرزوی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سوژه شد
کد خبر: 584569
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۱۴:۴۵:۴۴

پس از پیروزی عجیب تیم ملی عربستان مقابل آرژانتین، تماشاگران سعودی با سردادن شعار حسابی علیه لیونل مسی کُری خوانده و او را دست انداختند! در این میان یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه اش آرزوی عجیبی را مطرح کرد که  بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی دنیا داشت.

به گزارش خبرورزشی، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان بعد از برد آرژانتین توهم عجیبی گرفته و اعلام کرد هدف اصلی‌شان در جام جهانی ۲۰۲۲ رسیدن به فینال است! این آرزوی رئیس فدراسیون فوتبال سعودی بازتاب گسترده‌ای در صفحات مجازی داشت و واکنش‌های متعددی را به همراه داشت.

عربستان همیشه در تاریخ جام جهانی با باخت‌های سنگین همراه بوده و برای اولین بار در تاریخ موفق شده یک تیم بزرگ مثل آرژانتین را شکست دهد. پس از پیروزی مسی و یارانش مقابل مکزیک و شکست عربستان برابر لهستان اما تماشاگران آرژانتینی در خیابان، مراکز خرید، مترو و ... در جواب کُری خوانی سعودی‌ها، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را دست انداختند.

البته رئیس فدراسیون فوتبال عربستان پیش از این نیز به دلیل همین اظهارات عجیب سوژه رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال حاضر در قطر شده بود!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها