حاشیه در اردوی پرتغال پیش از آغاز جام جهانی+ عکس

رفتار رونالدو و برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال سوژه رسانه های اروپایی شده است.

حاشیه در اردوی پرتغال پیش از آغاز جام جهانی+ عکس
کد خبر: 582526
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ۱۱:۱۲:۵۹

یک روز پس از مصاحبه جنجالی رونالدو، ویدئویی از برخورد سرد میان او و هم‌تیمی‌اش در تیم منچستریونایتد در اردوی تیم ملی پرتغال خبرساز شده است.

به گزارش فارس، در ویدئویی که فدراسیون فوتبال پرتغال از حضور بازیکنان این تیم در اردوی آماده‌سازی سله‌سائو فوتبال اروپا برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر کرده است، کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز برخورد سردی با هم دارند.

در این ویدئویی که حسابی در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا کرده، رونالدو در رختکن تیم ملی پرتغال ابتدا دست خود را دراز می کند تا با فرناندز دست بدهد و فرناندز پس از مدتی مکث با او دست می‌دهد. قبل از اینکه فرناندز روی خود را از رونالدو برگرداند نیز صحبت کوتاهی میان آن‌ها رد و بدل می‌شود.

وجود اختلاف احتمالی میان این دو ستاره پرتغالی‌ها که نقش محوری در ترکیب تیم فرناندو سانتوس دارند، هواداران سله‌سائو را نگران کرده است.

رونالدو در مصاحبه‌ای جنجالی با پیرس مورگان مجری انگلیسی، گفته بود احترامی برای اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد قائل نیست و به او خیانت شده است. رونالدو همچنین مدعی شده بود تلاش‌هایی برای بیرون انداختن او از جمع شیاطین سرخ انجام شده است.

14010824000137_Test_NewPhotoFree

تیم پرتغال با انبوهی از ستارگان خود باید در گروه پایانی جام بیست و دوم به مصاف غنا، اروگوئه و کره جنوبی برود و باید دید این حواشی تأثیری در نتیجه‌گیری آن‌ها دارد یا خیر.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها