کد خبر: 581910
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۲:۱۶:۵۹
| |

پیراهن تیم ملی؛ ناقابل 2.4 میلیون تومان! + عکس

کمپانی تولید کننده البسه تیم ملی فوتبال ایران، پیراهن‌ های جدید این تیم را برای فروش در سایت خود قرار داده است.

پیراهن تیم ملی؛ ناقابل 2.4 میلیون تومان! + عکس
کد خبر: 581910
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ ۱۲:۱۶:۵۹

از کیت تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2022 طی مراسمی رونمایی شد تا کمپانی مجید برای اولین بار در تاریخ، ملی پوشان فوتبال کشورمان با لباس تولید داخل در بزرگترین رویداد فوتبال دنیا حضور پیدا کنند. طبق ادعای کمپانی تولید کننده این لباس‌ها، کیفیت پارچه و تکنولوژی به کار رفته در لباس‌ها، تفاوتی با برندهای معتبری چون نایکی و آدیداس ندارد.

به گزارش ورزش سه، بعد از رونمایی رسمی از این لباس‌ها، فروش نسخه های هواداری آنها نیز شروع شده است. این لباس ها در چند کیفیت و با قیمت های متفاوت برای فروش در وب سایت مجید قابل مشاهده است. این لباس ها بسته به کیفیت و فناوری به کار گرفته شده در تولید، قیمت های متفاوتی دارند . به طور کلی رنج قیمت این لباس ها از 750 هزار شروع شده و تا 2.5 میلیون تومان نیز می رسد.

گران‌ترین پیراهن تیم ملی که برای فروش به هواداران عرضه شده، پیراهنی است که کمپانی مجید در آن از تکنولوژی Cool Max استفاده کرده و طرح آن کاملا مشابه ورژن بازی است. قیمت این پیراهن در وب سایت رسمی کمپانی تولید کننده، 2.4 میلیون تومان عنوان شده است. ارزان‌ترین پیراهنی که کمپانی مجید برای هواداران فوتبال ایران تهیه کرده، 750 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در میان البسه جدید که برای فروش در سایت مجید عرضه شده، پیراهنی با قیمت 1.5 میلیون تومان هم دیده می شود. به این ترتیب هواداران فوتبال می توانند لباس های تیم ملی را در سه قیمت 750 هزار تومان، 1.5 میلیون تومان و 2.4 میلیون تومان خریداری کنند؛ البته اگر اقدام به خرید پیراهن های فیک با قیمت به مراتب کمتر نکنند یا اینکه توان پرداخت مبالغ نسبتا بالای فوق را داشته باشند.

کمپانی مجید در شرایطی فروش لباس های تیم ملی با قیمت فوق را شروع کرده که تجربه نشان می دهد بخشی قابل توجه از حجم بازار را به زودی تولیدات فیک این البسه پر خواهد کرد و باید دید این بار چه تدبیری در این خصوص اندیشیده می شود.

پیراهن تیم ملی

پیراهن تیم ملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها